今日,,唉,,d時間好似過得咁慢ge,,,好悶呀,,,唔知點解成日成身發熱呀,,,,明明開左冷氣架,,,><''
哈,,選math科長呀,,,,第一個就有人提名bobby喇....哈....之後有曾有容,,,,施巧平,,,梁咩豪,,,,哈,,,好多人投呀bobby呀,,,,你要做好你份內事呀,,加油,,你叫得我做好我個地理科科長,,,你都要做好你個math科長呀!!!!地理堂,,miss mak 之前已經叫左科長,,今日叫我企左起身,,,好似比miss mak睇好咁,,,,
lunch到喇,,,餓死我呀,,,,同左曾有容佢地去左大排檔食,,,
之後果堂math,,,,,差d訓著左呀我,,,,
之後落hall.....咩pjt wor,,,,悶到爆,....又遲左半個鐘放呀,,,><''
|