今日係9月1,,,開學喇....今日6點幾起左身...7點幾出左門口,,,7點20就到左學校喇....好小人....唉,,早知唔好咁早到啦....之後見到xx婷(我個女,,^^) 同佢say hi....之後喺到傾計,,,,哈....果個咩潘俊明...哈...同你好相襯wor,,hahaha!!
之後見到楊晴同唐嘉敏,,,,同佢講左組隊ge野....佢地OK呀!!!!
嘩,,,,,差唔多夠鐘....老師叫我地去籃球場集隊,,嘩,,又唔知排邊WOR....咁企企下,,,熱到死人....><'' 企左好耐先講野....返到課室---305....等左好耐...有個呀SIR入左黎,,,跟住呀XX容話,,,你入錯班呀?!!!!咁之後個呀SIR狂暗串,,唉,,班主任係溫SIR,,副班係MISS MAK.(又係MISS MAK.....唉,,,!!)
第一堂課室,,,小息,,,,去左2樓搵F1果D人,.....哈,,,呀WING佢地要搵人賣書呀.....搵左我個女....佢狂整我,.,,><'
''之後我話,,,去搵你個HONEY啦,,哈哈,,佢怕羞呀,,,HAHA!!!!!!!
之後去左禮堂開學禮,,,點知去到禮堂門口....訓導喺到捉人,,,>3<'' 我有比佢叫出黎呀,,><'' 唉,,,,個個人都係咁架啦....果兩執頭髮有咩問題呀,,><'' 有好多人比佢捉左出黎,,,,唉唉唉,,,開學禮,,好悶呀,,,!!!
放左學,,,,同怡去左MK......行到好攰呀,,,>3<''
|