今朝都算遲起身喇....開電腦...一路msn 一路 做功課....唉..,,諗住今日做哂d功課架,,唉,,但唔得,,,好再LILI佢地改期比賽姐,,如果唔係聽日冇得做功課呀..
今日成日都係屋企,,,,,唔知點解成日喺到玩手機D GAME WOR,...可以學左某人,,^^
晏晝5點,,怡打左比我,,,佢話黎我屋企,,佢黎到,,我就做功課,,,佢打日記,....之後呀彤ADD我話LILI佢地個比賽改期WOR,,,,咁我就,,唉,,唔做住喇(功課),,,,比呀怡搞到唔想做呀,,佢喺到唔知睇咩,,我又跟住睇,,,之後我細佬要玩電腦,,咁我就同左怡落左去行,,食左野.....去打千秋呀,,,,
之後返屋企果陣...呀怡打左比我,,,,叫我睇信箱,,之後返左屋企..就再落返去睇信箱....果然係怡寫比我ge,,,,
TO 怡 :多謝妳呀!!>3<'' 我冇事BOR,,,唔係因為你呀,,,都唔係因為其他人呀,,,係因為我自己姐,,,我唔會學似你咁GE XDDD!!!!!!!!!
呢篇日記,,,係9月3先打架,,,,琴晚LOW,,ON左成晚..都ON唔到,,,,都唔知咩電腦黎架,,,發哂癩呀我,,,,
|