##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 23
累積人氣: 2134
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 30 日  星期三   晴天


幫何sir,,,同打波(最後一堂喇,,>3<'') 分類: 未分類

今日要幫呀何sir手入野落電腦,,,我去左怡屋企同佢睇電視!!!!佢喺到玩倉鼠啦,,,咁呢,,佢放左隻倉鼠喺佢身到啦,,,咁我就話屙尿啦...點知,,,佢係都唔屙wor,,點知怡放左落我身到,,,佢就....請我飲茶wor...=口=''

1點返到小學.,....去左校枚室啦...喺到搗亂呀我地兩個,,,^^  一陣..何sir帶左我地去3樓電腦室,,,old果個 =口= 又唔去新果個wor,,,入d數落電腦,,關於運動果d野....我地好快就入完,,,喺到上網....一陣之後就,,,,去整board!!!!!蔡sir打左比我,,叫我問何sir可唔可以影份校歷表wor,,,,3點幾,,,,,走人,,,打比琳...佢又冇開手機,,,佢又唔去打波喇!!>3<''

蔡sir話陣間去打波果到搵我地,,,,比校歷表佢wor,,,,今日,,,,我,怡,彤...最早到,,,之後教練到左,,佢話,,,嘩,,點打波呀,,咁小人,,,之後一個人一個人咁黎,,,佢話,,,好喇....又多一個黎喇!!!

今日有第2間學校用呢個場呀,,,,之後教練話同佢地打比賽,,,,=口=''又打,,,,,打3場15分鐘!!!!第一場冇落到,,,,第2同3就有落到,,,,哈,,竟然有一球比我入哂去,,,,入左波,,,之後就冇入到喇....果陣時我有好多空位架,,佢地又唔傳個波比我wor!!!右邊就狂射!!!

對方超暴力呀.....咁我有一球進攻緊架ma,...點知有個高人首我,...成個人撞落我到wor,,,,,果陣時條頸同半邊面超庳wor,,,白痴架`,,,,,之後孜有人撞我地上面bor,,,,抽水,,,,><  係就光明正大抽啦,,,,大家都係女仔(講笑)

嘩嘩嘩,,佢地真係好暴力呀,,,,>3<"" t^t

打完波,,,,同左蔡sir去m記食野,,...哈哈,,呀怡坐果個位唔好喇,....冇得逃走....蔡sir狂整佢個頭,,哈哈,,,咁今日呀蔡sir都講左好多野,.,講講下,,就講到組隊,,哈....好想組呀,.....宜家要搵人呀,,,,加油呀!!努力呀!!!!!!

9點幾返到屋企.....食左飯就做功課,,,,做到第9課,....加油努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔該哂cyrus呀,,,,幫我拎相,,,,,thx!!!!!!!!!

晚上...MSN,,同LILIMSN下,,,不自覺地流眼淚!!!!!T^T