今日要幫呀何sir手入野落電腦,,,我去左怡屋企同佢睇電視!!!!佢喺到玩倉鼠啦,,,咁呢,,佢放左隻倉鼠喺佢身到啦,,,咁我就話屙尿啦...點知,,,佢係都唔屙wor,,點知怡放左落我身到,,,佢就....請我飲茶wor...=口=''
1點返到小學.,....去左校枚室啦...喺到搗亂呀我地兩個,,,^^ 一陣..何sir帶左我地去3樓電腦室,,,old果個 =口= 又唔去新果個wor,,,入d數落電腦,,關於運動果d野....我地好快就入完,,,喺到上網....一陣之後就,,,,去整board!!!!!蔡sir打左比我,,叫我問何sir可唔可以影份校歷表wor,,,,3點幾,,,,,走人,,,打比琳...佢又冇開手機,,,佢又唔去打波喇!!>3<''
蔡sir話陣間去打波果到搵我地,,,,比校歷表佢wor,,,,今日,,,,我,怡,彤...最早到,,,之後教練到左,,佢話,,,嘩,,點打波呀,,咁小人,,,之後一個人一個人咁黎,,,佢話,,,好喇....又多一個黎喇!!!
今日有第2間學校用呢個場呀,,,,之後教練話同佢地打比賽,,,,=口=''又打,,,,,打3場15分鐘!!!!第一場冇落到,,,,第2同3就有落到,,,,哈,,竟然有一球比我入哂去,,,,入左波,,,之後就冇入到喇....果陣時我有好多空位架,,佢地又唔傳個波比我wor!!!右邊就狂射!!!
對方超暴力呀.....咁我有一球進攻緊架ma,...點知有個高人首我,...成個人撞落我到wor,,,,,果陣時條頸同半邊面超庳wor,,,白痴架`,,,,,之後孜有人撞我地上面bor,,,,抽水,,,,>< 係就光明正大抽啦,,,,大家都係女仔(講笑)
嘩嘩嘩,,佢地真係好暴力呀,,,,>3<"" t^t
打完波,,,,同左蔡sir去m記食野,,...哈哈,,呀怡坐果個位唔好喇,....冇得逃走....蔡sir狂整佢個頭,,哈哈,,,咁今日呀蔡sir都講左好多野,.,講講下,,就講到組隊,,哈....好想組呀,.....宜家要搵人呀,,,,加油呀!!努力呀!!!!!!
9點幾返到屋企.....食左飯就做功課,,,,做到第9課,....加油努力!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔該哂cyrus呀,,,,幫我拎相,,,,,thx!!!!!!!!!
晚上...MSN,,同LILIMSN下,,,不自覺地流眼淚!!!!!T^T
|