今日同左呀蔡sir同何sir食飯,,,何sir先走,,,之後同蔡走果陣,,><'' 落雨,,,,好大雨呀,,,成日濕哂,,,,返到去小學...坐左喺到,,冇野做,,,喺到玩手機,,,,之後何sir落左黎,,,佢話冇野做呀,,,,跟我黎咁,,跟左佢去,,幫佢手,,,整個攤位,,,,個攤位係百發百中(有9個格,,我地有3次機會,,,要掉中兩次有關運作ge圖片),,,整完之後,,我地喺到玩,,,
夠鐘喇...呀怡黎左.,....同左佢去團契聚會,,,搵黎搵去,..都搵唔到wor,,>3<''之後見到桂蓮姐佢地(小學組),,佢話不如今日喺到都完左聚會喇咁,,,,咁喺到玩game...
聚會完左之後,,落左操場,,,嘩,,都幾多人,,,,好多人(好似仲多過上年呀).仲落緊雨架,,,紅雨都有,,之後去左何sor個攤位...好小朋友喺到玩呀...呀怡話:幾時冇人架(佢好想玩) 咁我地企左喺到睇小朋友玩,,咁果個幫手ge藍框眼鏡男同學,狂叫個小朋友射我....點知..>3<'' 比佢開口中,...掉中我個肚....T^T''' 第一個感覺都幾痛架,,,,=3=.....果個細路都幾大力架(比起其他人),,,咁呢...咁呢有個間條男小朋友呢,,幾大力,,,,用左手,,,幾有潛質啦....咁呀何SIR係咁喺到宧佢左右左射波(哂命),,,我問左佢地兩個人GE名呀,,,掉`我果個叫梁天佑(同我同姓=口=''),,,,另外一個間條3果個叫陳唔知咩,,唔記得喇,,,我問佢果陣佢好細聲,,我叫佢大聲小小,,佢勁大聲,,=口='''
曾SIR狂喺到玩偷拍WOR,,,=口='' 哈....怡成日比人玩,,,,比蔡SIR整頭,,比曾寶寶(另外一個曾老師)打,,,咁呢,,,,呀蔡SIR要睇呀怡本MATH,,咁呀怡狂喺到避蔡SIR啦...咁比曾寶寶見到,,,話你兩個喺到避邊個,,,避我(話埋我...=口='') 之後呀怡好細聲咁話曾寶寶,,之後佢勁耐之後先有反應,....唔記得自己叫曾寶寶,,好搞笑....
之後同呀基培哥....講左組隊GE野!!!!
|