今日,,班務日.好野...唔洗上堂,,,但呢就要拎好多野同交好多野...好多人都冇交哂野,,,比溫SIR罵,,,,慘慘慘!!佢好火呀!!
之後選班會幹事,,,,]
主席:曾有容
副主席:何文誦
文書:施巧平
財政:黃倪博
IT:陳曉康
影音:林國俊
PE:唔記得
環境:何奇恩
康樂:唔記得
之後絛啦啦派左張,,,咩咩資優班GE通告,,,,我竟然有,,,奇奇奇,,,,係科學呀!!!!LUNCH,,,遲放左15分鐘呀!!!!!唉,,,,,之後又去左個資優班GE講座,,,聽左一陣,,,就去LUNCH!!落雨呀!!!本黎約左XX婷.....唉,,,咁遲,,諗住佢去左食啦,,點知喺SEVEN見到佢..><''返黎果陣都幾大雨下呀,....淋濕哂,,,,>口<''
唉,,仲有好多時間,,,,上左課室....好多人喺到做MATH!!!!之後落左去HALL...有學生會咩資詢會WOR,,,,好悶呀!!
今日都幾開心....小息...冇啦啦有個人坐左我隔離,,佢地喺到玩,,跟住又有講有笑,,,玩下果樣,,,玩下呢樣,,,HAPI........LUNCH都HAPI,,,淋雨,,,,同埋返返課室...今日宋XX狂搞我D野呀,,,,拎我D文具放落人地書包呀!!><''仲有成日整我D頭髮!!!!!之後TERBO又話我要做第2個EDDIE,,,整我D頭髮,,,,><''
|