今日,,時間話過得快又唔係,,過得慢又唔係,,,,總知好開心,,,聽日有得休息,,,今日又落雨喇!!!!lunch自己一個去買完野食,,去seven出面見到曾有容佢地,,,同佢地一起!!!!
lunch之後係is堂呀,,,,好興奮,,,,解剖牛眼呀....好臭呀.....又恐怖又可愛,,Xddddddddddd!!!!!!!!!!呀吳佩隆勁興奮low,,,,狂整隻牛眼!!!!!!
3點幾先返到屋企.....玩電腦,,,,,玩手機game,,,,訓教,,,,
晚上食完飯,,,,就做功課,,,,之後開電腦玩!!!!!
|