今日本黎想6點起身玩一陣電腦架,,,但唔想起第..青到6點半先起左身!!!!!!!
音樂又係新老師都,,ART係mISS CHOI,,,
唉,,,H&C呀,,又要交$7,,唉,,又唔可以用自己FILE WOR,,,煩,,,
今日好快返到屋企,,,3點
返到屋企好小人ON呀,,,,,呀怡未ON呀
哈,,好搞笑呀,,,今日溫SIR講左4個字,,,選仁利己!!!!!!
唉,,,,真失敗呀我,,,今日搭87B返學果陣,,聽到某隻歌,,唔知點解流左一滴眼淚,,,,,,