今日約左maria去圖書館做功課,,,,,做做下,,=口='' 有人叫我地唔好喺到做功課wor,,超超超...咁多人做,,又唔見你話佢地,,,之前做又唔見你話,,,,車車車,,,,,11點幾,,,去吉野家食飯....食完唔知去邊,,,行行下,,我話睇戲,,佢請,....哈..thz!!!!!
買左2點幾果場,,,咁我地見仲有咁多時間,,,咪行下low.,..之後又去圖書館,,,,夠鍾喇...去到,,有個呀嬸CHECK票果陣,,,見呀MARIA攞住咁多書,,就比個BAG佢...咁好人GE....佢話佢自己未力沒法擋WOR=口=''
睇喇,,,,好好睇呀....L好令仔呀....呀月都係!!!!!好正呀....下次要睇埋第2果個呀! >3< 好快睇完,,睇完又去左圖書館做左一陣做功課!!!
返到顯徑,,,同左呀怡傾計!!!!
|