游到沙灘,,,,我地喺果到玩,,,,仲攞左d水泡黎玩,,,玩左一陣,,,戚sir教我游水,,,之後好快咁,,,一組組坐快艇走喇,,,好彩唔洗再游返過後炸!!!!
返返船之後就沖左身,,,換33,,之後就食luch喇!!!!咁我地組d女仔就準備緊野,,,同埋攞野係啦,,,,之後就食喇,,d餸食完之後就搵人去再攞啦,,,點知诤係攞左d菜wor,,冇哂餸喇....>3<'' d男仔又唔做野,,,,又狂食野,,,嘩,,,d菜真係「好味」架姐,,,,我食左好小野炸,,,,d男仔又要我夾餸比佢地,,,=口='' 我有夾比佢地,,,我咁好人,,,咁食完,,我就執好d碗啦,,,之後有個人話....令女果然係令女,,咩都會做!!=口=''無奈!!!!!!!!!
食完luch,,就要分組洗船果d野啦,,,洗完之後就問船走人喇!!!
架船唔知走到邊到....明哥叫我地洗艙同洗甲板!!!!!好玩,,好彩冇濕到身,,,洗完之後,,,大家做自己野,,咁我同呀蕙,呀喬喺到睇風景,,吹風,...好舒服呀!!!!!!!^^'' 架船去到海洋公園附近,,我地個個人都企左起身,,望到跳樓機,,,過山車果d啦,,,之後呢,,,d人當人地玩緊果陣呢就喺到尖叫,,=口='' 好似自己玩緊咁,,,仲有呀,,有人話,,,幾好,,,仲有得去海洋公園「玩」,,,>口<''''''
之後坐細船返上碼頭,,,岩岩上到碼頭,,,聽到let it flow ge鈴聲,,,仲以為人地有電話tim,,點知聽聽下,,原來係lili打比我!!!傾左13分鐘啦,,,之後上到巴士,,,有人講野,咁就cut左啦,,,好衰呀佢,,..成日咒我死呀,,,T^T''''
返到屋企,.,第一時間開電腦,,,第一次ON唔到MSN,...第二次ON到喇!!!^^
之後沖涼,,,,之後MSN!!!!!!打日記,,,嘩嘩嘩....打左好長呀!!!!!!
唉!!!!好攰呀!!!!
好開心....今次好有滿足感呀,,,,我敢做果D活動呀!!!^^ 開頭唔敢架,,之後覺得好玩呀!!!!!!都好開心識到d人,,,希望我之後都有膽玩其他野,.....
|