今晚去左個乘風航營前會....我5點出左門口,,,去左m記食野,,...自己一個,,好悶呀!!. T3T'''
咁我就行去愉翠范,,,,行到我死死下,,,咁就搵果個咩設施大樓啦,,,,唉,,,兜到我死死下,,,,點知去到就係果到,,,,唉,,搞到我行到一身汗,,,,,,白行!!!!!咁岩去到等LIFT果到,,,見到CRYUS同佢媽媽...紅色3,,,,又會咁岩,,,,,我又係紅色3,,,,,去到,,,,唉,,,,冇個識,,係都係男仔,,,,冇女仔(沙循),,得我個個女仔,,,>3<''好彩都有人同我一樣冇人識,,同佢傾左幾句,,,今日玩左DD GAME啦,,,,聽佢講解啦,....OH!!!遲放呀!!!!!要傾買野食D野呀!!!!聽日我要同個男仔去買野飲,,,(60包呀),,,,
好期待個CAMP呀,,,,知到仲會喺沙灘BBO TIM,,,,仲有好多EXCITNG GAME呀,,,,,唔知到時敢唔敢玩,,,^^''
返到屋企,...10點幾,,,,沖左涼...就開電腦,,,,
唉,,,,今日搭車果陣又喊左出黎喇,,,,><'' T^T
唔知點解,,當我自己一個果陣,,好中意喊...唉,,真係變左喊包喇!!!
打完日記,....拿拿林食飯!!!!
|