今日最後一日喇,,,><'' 聽日返學喇,,
今朝起左身,,,就睇圖書,,,睇完做閱讀約章,,,
之後做,,做,,做,,做.....仲有做math呀,,做死人喇,,
一陣可能同怡落去,,,,
呢排,,成日暴食呀!!!!!!!!!!!食食食,,,
5點幾落左去,,,之後去左怡屋企..