##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 20
累積人氣: 2172
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


睇比賽!!! 分類: 未分類

今日同左呀怡去荃灣呀...睇比賽,,仲有行街街,,,,咁佢11點幾打左比我,,,咁12點出左去,...之後買完野食,,,,搭46X去城隧,,,跟住無啦啦見到呀呂家樂呀.....口快快講左比呀怡聽,,,點知佢狂喺到叫佢個名,,,,仲有成日叫我個名(RIKI) =口='' 搞到我好無奈呀!!!搞錯呀..佢又同我一個站落車WOR....咁我就唔落住啦,,,等佢行左先...跟住呀怡大叫佢個名啦...佢呆左望住呀怡,,,,之後呀怡話,,,,RIKI喺到呀....好勁無奈呀.....

落左車之後.,...點解冇牌GE....=口=''  之後喺到睇車果D牌啦,,,,唉,,唔知邊架呀....咁我地就搭左43X喇....去荃灣西站,,,咁我地坐坐下車,,好似眾安街之後見到個球場呀..應該就係果到喇....之後想落車,,,,點知架車行到總站喇!!!!跟住,,我地行返去....球場果邊,,,之後諗住行去新之城睇野架MA...點知我帶勁路都行唔到去....點知好近球場架,,,我地仲兜左好耐TIM,,,成個鐘先到新之城,,,,唉,,荃灣真係細....好似MK咁,,,,上次係咁兜....點知喺隔離,,,,唉

咁我地就去左夾糖...之後買禮物,,,,揀左好耐呀,,,,咁我地就行返去球場啦....慢慢行...行到去,,,,LILI佢地未到....咁我地就企左喺到睇比賽啦!!點知...睇睇下...我見到一個人背影好似凌生GE人,,,望多眼,,真係佢黎架,,,咁我就令轉面啦....呀怡好耐先知,,,我話見到凌生,,,佢驚訝點解我會認得出佢LOW,,,佢話我暗戀凌生...=口='' 咁冇幾耐,,睇到凌生聽電話,,,,跟住呀怡見到凌生望左去第2度,,,佢見到LILI佢地黎喇...

咁佢地就去左遠D果個場啦,,,咁我地就坐喺看台,,,我地呢邊有比賽,,,估唔到果隊反敗為勝,,,之後見到個BB,,,,行過,,好可愛呀,..咁我地就HI個BB...佢笑呀...之後就走去搵佢BABA!!!個BB,,,,坐左我地上面,,,,咁比賽果陣,,,,呀怡聽緊MP3啦,,,咁我就聽到個BB勁大聲咁尖叫WOR,,嘩,,,,係勁大聲呀,,,

之後,,,有場唔知咩學校對唔知咩學校啦,,咁有3個人坐喺我地上面啦,,,,就支持一隊啦...咁比賽啦,,,佢地仲緊張過比賽D人,,,,勁嘈呀,,,,,><''跟住又講D令到我地好無奈GE野....唉,,,,我同呀怡發癲呀,,,,狂喺到玩,,,佢搞我個頭啦,,,我又搞返佢個頭,,,,玩左勁多次呀,,,,哈,,我見到凌生坐到好令咁喺到睇比賽呀(坐地下)...跟住我同呀怡講啦,,,佢笑,,,

5點喇,,佢地仲未比賽,,又話4點45打,,,點知遲左半個鐘先開始打,,,,

唉,,佢地喺遠D果個場打呀,,,,點睇呀,,,><'' 佢地開頭,,,,打得唔係幾好,,,,兩個7公尺都射唔入..唉....上半場...差6球呀,,,,,><'''咁佢地下半場力追啦,,,,但追勁都係差人地兩分呀,,,佢地入左一球,....冇幾耐又比人入多一球...喺到差2分,,,之後差一分,,,兩分,,,一分,,,,兩分....><''唉!!!!!!!!!!!!!!!!就黎,,,完場喇..好心急呀...差一分炸,,,點知...== ,,,又比人入球,,,,我同呀怡發哂狂呀,,,,我仲發左神經,,哈哈哈!!!

佢地追平左喇,,,,,點知對方想射果陣,,,,完場喇,,,,呀,,,,要射7公尺定勝負呀!!!!好緊張(好似自己打緊,,=口='') 開碩兩球,,,,大家你一球入,,,我一球入,,你一球唔入,,我一球唔入,,,嘩,,唔知射到幾時呀!!!!唉,,,9 號仔射高左DD呀,,,,唔抵呀!!!!><''佢地追得咁辛苦,,,唉,,,,如果開頭果兩球7公尺,,,冇射失,,唉,,, 一早WIN左喇,,,唉,,,,呢場呢D球証睇到好緊,,,,仲有呀,,IVAN射左幾球入GE,,佢等佢起手射,,就吹雞,,勁無奈LOW,,,一係就早D吹啦,,,次次都係等人起手射先吹WOR,,,,=口='' 唉,,佢地都係差一球炸,,,,點解會咁架,,,,,,><''

之後我地睇埋最後一場先走人,,,嘩,,,,好凍呀...><'' 咁凌生佢地走左啦,,,咁呀LI,,,IVAN....34號....唔知幾多號喺到睇埋比賽先....咁我同呀怡睇完,,,就行左去巴士站,,,見到佢地喺前面!!!!

好無奈呀,,,喺城隧排隊果陣,,,我又見到呂家樂,,=口='' 咁我地上左車,,呀怡望左出去,,,話佢望住佢,,喧 我又望左一下啦,....仲望住,,,呀怡話佢指左上黎,,唔知講左D咩,,,可能冇上到車,,,,等下架,,,

今日同呀怡玩得好開心呀....仲有好多好玩野唔記得打呀,...