今日,,,仲有小小唔開心,,,但今日好返D,,好同人傾計,,,仲有呀,,今日英文DRAMA堂,,,,第一次感到開心....我D唔開心GE野都忘記左,,,,但,,,唔係忘記哂LOW!!!!!好期待下個DAY6呀,,,,
今日LUNCH!!!!!何豚生日,,,本黎約左之前1E GE人去M記架MA,,,點知因為某D野,,,冇時間,,,同左葉文,,,施巧,...曾有容,,,去左7仔,,,,之後,,返到去,,,搵左好多次呀晴,,,但佢,,未返,,,,><''' 就黎打鐘喇,,,落去搵多次,....佢返左黎喇,,,,^^ 問左佢一D野....THZ!!!
返到屋企,,,HA...開電腦,,,睇四葉草2....睇完,,,,MSN,,唔知做咩,,,之後呀怡ON左,,,但好快OFF左,,咁我都OFF左,,,做功課(係咪好乖呢)好快做完,,呀怡打比我,,一陣黎我屋企,,,,佢打日記,,,,D功課做哂喇,,,畫埋幅畫先,,,聽日可能冇時間,,,,呀怡黎左,,,,,6點幾,,我同佢落左去,,,又如常地去買野食,,,之後又坐千秋,,,,呢排都好想晚上出去行下,,,
唉,,,本來今日想去練跑,,,但冇去到,,,,打左比彤,,,兒,,,講返比佢聽,,聽日GE野,,OK喇.......
唉,,,聽日冬令喇,,><''''唔捨得呀,,,又要3點半放學喇,,,,,LUNCH又遲D先放喇,,,唉!!!!!!!!
今閱同左呀怡傾左成晚電話,,,,我今日好乖咁做MATH(唔係聽日交)
同呀怡傾到11點半,,,,CUT左,,,去沖涼,,,,之後ON MSN,,,,,打日記!!!!!!!
今日唔知打咩好,,好似唔記得自己想打咩咁,,,,,
我今日好叻呀,,,冇t^t''到,,,,,但都仲有d唔開心!!!!
|