~今朝同左呀怡去左小學打左一陣波
~晏晝返團契,,,今日係少年崇拜,,之後上左404,,係咩提摩太2個半周年咩咩咩,,睇相,,,
~之後同左呀怡喺顯徑行,,食野,,,,坐,,同無聊....
~晚上,,,,,做功課...睇電視....同呀怡傾左一陣電話....
星期一,,,好緊張!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!