唔洗返學呀今日,,,晏晝去左MK買波鞋,,,,MIZUNO波鞋,,,$$,,,,行左好耐呀....之後去左旺中行左一陣,,之後再買D野食,,,,之後走人,,,去沙田,,,,搭87A去到大圍落車,,,之後搭火車,,,,差唔多入到火車站,,,,見到陳曉康,,HI左佢,,,
去到沙田,,,,等呀怡打電話比我,,,,咁冇野做,,,咪去左大眾,,想睇下D書LOW,,點知一踏入大眾..呀怡打比我,,,佢造做好哂S野喇WOR,,之後去左佢學校果邊,,,,之後去左睇生日禮物,,,唉,...揀生日禮物係一件十分困難GE事,,,,><''
死,,,,遲到喇,,,,呀晴打左比我,,,話佢地到左喇,,個呀SIR都到左喇,,,,,OH!!!!行過去,,都要時間啦,,><'' 去到球場,,,得果幾個,,,咁我同呀怡去左換3,,,返到黎,,佢地做緊熱身同玩GAME,,,,,今日冇咩打到,,咁小人,,,練下D射波呀果D,,,唉,,,打得好差呀,,,點算,,,,,哈,,,今日知左果個呀SIR叫咩名喇,,,姓譚,,但唔知另外一個呀,,,,
打完波,,,,,同呀怡,,晴,,,搭巴士返屋企,,,,HA,,呀怡成日叫佢做晴晴,,,HA,,,,,仲有學佢講GEOGRAPHY,,,,,HA,,,,晴笑到死左,,之後上左車,,,,仲喺到玩,,,,不過好鬼COLD呀,,,,,,,,,,,,,
|