唉,,,,病病地,,><''今日一轉堂就訓,,,,訓,,訓,,,訓,,,,好攰呀,,,,,今日math堂,,溫sir問我地交左冰皮月餅果張回條啦,,,佢講左卑鄙月餅...ha!!!!!今日冇咩精神,,,,><'' 但都要聽書,,,,就係咁,,,好快就過左一堂架喇,,,,中文堂,,,陳曉康...陳松沛...梁玉豪冇帶野啦,,,咁又咁岩教緊咩人物描寫,,咁miss就叫佢地兩個描述陳曉康,,,ka,,,,個個都話咩樣衰,,,呀,,,,果d,,玩得好開心...
lunch,,,,去買野食,,,,喺街市見到吳佩隆佢地,,,,跟住吳佩隆無啦啦話,,nice to meet you,,=口='''之後買左野食,,,,排左好耐呀,,,,,食完返返課室,,,唉,,唔知做咩,,搞下果樣,,搞下呢樣...之後我坐返自己個位啦,,,之後吳佩隆又話nice to meet you,,,,之後佢又同我握手,,,,好無奈....之後冇野做,,就趴左喺張枱到訓,,,訓左都幾耐,,,之後is堂,,,好攰,,,,><'' 今日h&c..唉,,,做咩話劇,,唉,,,下次又要做,,之後我返返位果陣,,,勁細聲咁話,,,食x大,,,之後施巧笑到唔知點,,ha!
放左學,,,走人,,,去mk,,,,自己一個,,,,差唔多5點先去到,,行左好耐,,得兩間有得買手球,,但$$一樣,,,,之後咪諗住去旺中行先,,走之前先買波,,,,買左條褲,,,仲有條皮帶,,,,之後買埋個波就走人,,返到屋企7點幾,,食完飯,,做功課,,,之後呀怡打比我,,,之後又打左比LILI...唉,,但仲未問到KATIE中意咩,,><'' 傾左好耐....之後好躁呀,,,><'''唉,,最衰細佬,,,,問我,,,答佢又唔應,,又串人,,,之後唉,,,,,咪X佢LOW,....佢又X我,,,搞搞下,,,喊左出黎.....搞到呀怡同LILI唔點好,,,,唉,,T^T'''' SOR,,,,呀怡,,,LILI!!!!!!
唉,,,諗住今日一定唔喊架MA,,,,,今日巴士行過某某地方都冇流眼淚 LOW,,上次經過有T^T'''''唔知點解,,,,,好鬼大滴,,,,唉,,,,唔可以咁架,,,>3<''''
聽日有PE堂,,,仲有之後打手球,,,加油呀!!!!!!!聽日練完波,,仲要去買禮物呀!!!!!!!!!!
各位病左GE人,,快D好返,,,我都要休息多D呀,,,仲有呀怡,,,,同埋LILI呀,,,仲有KATIE呀,,,好多人都病左,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,大家要快D好返呀,,,,!
|