今日諗住早D起身做功課,,,點知訓訓下,,,10點先起身,,,之後食左小小野之後又訓左一陣,,,訓到11點幾,,><'''之後諗諗下,,,都係唔好訓喇,....做功課!!!!!!!!!!!
今日團契我做司事呀,,,本來我要2點返到去,,,,遲左小小,,,嘩,,,,超熱WOR,,,,我上到401室,,,搞好D野.....狂流汗WOR,,,,D汗由D頭髮滴落黎WOR,,,,今日基培哥幾次問我野我都冇講野,,,狂點頭,,,,,
完左團契之後,,,,返左屋企,,,,開電腦玩,,,,玩到7點先關電腦,,之後落左去買野,,,,之後見到汶喺到打波,,咁就買完野同左佢地打排球!!好樣衰呀打得,,,死人頭(羅子朗同朱浩鵬),,,玩野LOW佢地兩個,,,,之後呀怡上左我屋企,,,,打劇本,,,,
聽日暑假班手球訓練比賽喇,...上次因為天雨關係冇得比...今次應該又唔會落雨喇掛,,,好緊張呀,,,好驚呀,,,,點算好!!!!!!!!總之,,,聽日就要加油啦!!!!!
希望唔會再咁唔好彩,,,中波餅,,,,OR,,,比人打中啦,,,,唔想再PATPAT開花喇,,,T^T""""
呢兩日,,,有人比左D心理測驗我啦,,,,大部分都好準呀!!!!!!!!!!!!>口<''
|