家上緊PROJECT堂呀(喺MMLC),,,HAHA,,我好'乖'呀,,,喺到做其他野(打日記,,,,,)!!!!我地果組已經佔領左吳佩隆佢地果組GE地頭喇,,,KAKAKA!!!!今次可以做自己野,,,,老師好難見到我地做咩呀,,,Xddddddddd""""""
琴日練青苗啦,,,咁呢次就專練射波,,,,咁我地就夾夾埋埋就射左70球,,,但我地個個都唔覺得有咁多LOW.....今次PATPAT開花呀我,,,咁呢,,我就射完,,,,諗住執波,,我行左龍門側邊,,,行行下,,,一個波,,,打中我PATPAT,,,T^T'''原來係呀怡射中我呀,,,,,又會咁準GE,,,T3T''''''咁我地練完,,,我就要買野,,,呀怡陪我,,,,,咁我地去左M記買野食啦,,,咁我地諗住買"蕉蕉脆批",,,點知又見唔到,,,咁呀怡買果陣,,,,叫左之後,,個人問佢要唔要試下"蕉蕉脆批呢,,,HA,,,,勁搞笑,,,之後我買左"蕉蕉脆批"好味呀,,,咁之後我又去'無良'買野,,,,又去左M記,,,HA,,,今次呀怡又買...我又買多個黎食,,,,好香,,,好味呀!!!
今日第一次喺學校練手球,,,,講真,,,真係幾悶架,,,,都係青苗同YMCA練果陣,,,,開心D,,,好玩D!!!!!今日MISS LO唔得閒(佢著得咁XXY,,,,點會教波呢),,,,開頭,,,D A GRADE就叫我地做XX,YY,XY,,XYX,,,,,,,,之後MISS LO落左黎睇我地,,,,
P.S...今日練波果陣,,,又比人打中面喇,,又食波餅,,,,琴日就PATPAT開花,,,今日又,,,,,唉,,,,點解次次都係我,,,>口<'''''
|