我幾日冇打日記喇,,,唔知點解前幾日唔想打,,,,XD""""
10月2果日GE聯賽輸左,,我地都未夾過,,,不過唔緊要,,第一場姐,,黎緊仲有好多場架,,,加油呀
呢兩日上堂都幾開心,,,,仲有呀,,宜家調左位喇,,,我坐最尾果行呀,,,><'''' 好搞笑,,,今日關X鋒唔知痴左咩線,,,勁中意用貼紙偷偷咁貼落人地個身到,,,,,LUNCH仲癲,,,,佢冇哂貼紙,,同雙面膠紙黎貼人,,,,><'''我貼左雙面膠紙喺佢張椅到,,,諗住玩佢,,,點知差小小,,,就喺佢坐之前無啦啦望左張椅眼,,見到膠紙,,,><'' 佢仲玩呀郭晴,,但比我破壞左,,我講左比佢知,,,KAKA
唉,,咁快又一年喇,,,,中秋就到喇,,大家諗住同邊個同埋去邊到玩呢???今晚同舊1E同學傾左一陣MSN,,傾左星期五OR六出黎玩,,,,但未傾成,,,><'''
聽日練波喇,,,,要加油呀!!!!!!!!!!!!!!!
好慘呀,,,我個鼻骨果到唔知點解腫左呀,,,好痛呀,,,,><'''
((打左好小野炸,,><'' 唔知打咩好))))))
|