琴晚都幾開心....果個青苗,,,話入就得左喇,,,,好開心呀!!!!!!!!!!!!!!!!
唉,,,今日6點半起左身,,,整早餐食,,,,換完校服,,,搵鞋著啦,,,點知,,,死,,琴日練波,,,留左喺個波車到呀,,,,點算呀!!><"''唉,,,,最衰之前對掉左啦,,,唉,,,,唔知點算好,,唉,,,夠鐘喇,,,已經遲左架啦,,唉,,,,算,,,諗住著拖鞋,,,lunch去買鞋,,,,死人細佬又唔肯借佢果對比我wor,,,唉,,咁我岩岩出左門口,,佢又話借比我,,,,宜家先講,,,好彩宜家係冬令炸,,,,><''唉,,好樣衰呀,,,,
要save $$$$$$$$$$$$$$$$$$$呀!!!!!!!今日冇食到飯呀,,,,,,
唉,,,今日本黎諗住唔會喊架ma,,,唉,,,今朝搞到我喊左出黎,,,><''''''
搞到今日心情有d差,,,,,
今日lunch果陣,,,晴同d手隊ge人黎搵我,,,問我入唔入校隊,,,星期一練,,晴話練完可以去練青苗果個,,,,我答應左!!!!
聽日要練波喇,,,,因為24號呀,,,,所以聽日要努力d練波呀,,,,,
本黎諗住去跑步架,,點知呀怡話去打排球WOR,,咁咪去打LOW,,未食飯,,,,7點打到差唔多9點,,
都唔知星期日幾多點,,,,唉,,,果個人又唔ON WOR,,,><''''''
呢幾日成日打波,,星期四,,星期五,,,星期六,,星期日,,星期一,,,,@@!!!!
宜家要做GE就係讀好書,,,打好波,,,,SAVE MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好多要買GE野,,,都要遲D先買到,,,
唉,,,,好想打排球架,,但,,,又玩手球,,,唉,,,唔知點好,,15/16!!!!!!!!!!!
|