##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 2111
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


等左好耐GE一日,..落雨,,冇得打 分類: 未分類

終於等到今日喇,,,但我地唔知幾多點,,所以約早D去,,,9點怡樓下巴士站等,,,,我同呀怡去左傅下波先,,,跟住傅到就黎夠鐘啦,,咁咪走人LOW,,,咁我FEEL到我個頭有D野掉左落黎,,咁我就問呀怡,,,係咪有雀屎呀,,點知真係中左WOR,.....有冇搞錯,,第三次喇,,,,三次都係喺呀怡隔離呀,,,次次都係中我架,,,D雀仔咁中意我架,,,>3<''

之後同呀怡,,呀彤,,呀琳搭80號喇,,,,差唔多10點,,呀怡喺車到溫中文呀,,,好勤力呀!!!!!就到左,,咁我地行到去球場附近....見到有男仔打緊,,,,再行近D睇,,,冇咩人...得男仔打....咁我地就去左M記食野先,,,,,我超級無奈LOW,,,我買左6 號早餐,咁之後我咪落糖漿啦...咁就黎食哂,,,仲差一塊野啦..咁果陣已經夠甜架啦,,,佢仲要倒埋呀怡果D糖漿比我WOR,,,甜到我死,,,咬左一口,....吐左出黎,,><''死人高X琳.....叫我點食呀,,,食完,,就飲水,,,,甜到嘔...T^T'''''

咁食完,,,呀怡溫完中文,,,咁就走人啦,,因為我地坐果到有人搞生日會,,><'' 之後去返球場....白痴架,,,落雨WOR,,仲要係落細雨,,係就大D啦,,咁我地坐喺到等啦,,,等佢落完,,,點知,,,,落下又停下,,落下又停下,,,玩野LOW,,,,見到個球証,,好似琴日練波果個人呀,,,望左幾眼,,,佢都呆望左我地,,,HA.,...嘩,,,超凍呀,,又落雨又有風,,,,凍到死呀,,,><''

之後見到上次我地暑期訓練班另外一個呀SIR啦,....仲有見到.....海濱個教練.....之後果個呀sir同我地傾左一陣,,,,造等幾分鐘,,,,如果仲落就取消wor,,,,之後另外一個呀sir,,唔識ge,,佢問我地係咪張sir帶果隊人,,,傾左一陣又係,,之後佢拎左張賽程表出黎,,之後我第一眼見到3個字,,,凌嘉智,,,,呀怡都睇到,,ha,,之後問個呀sir,,借黎睇,,,,之後問佢海濱果個教練咩名,,,但好似冇....唉,,佢話取消叮月,,10月15先wor,,,唉,,咁又浪費左今日ge時間喇,,,,之後咪諗住走low,,,,點知行到過去,,見人拖場地wor,,咁咪話睇多一陣先走low,,海濱教練帶果隊同d球証打,.,,,,打左一陣,,又落雨,,又唔打喇,,,,丫,,,係呀,,,我地見到16號仔啦,,,咁唔知幾時我經過,,,行過佢果到,,,佢又唔係望住我wor,,,我隻手唔知點解好自然咁hi佢,,,xd,,,佢有hi返我呀,,,仲hi埋怡佢地tim,,,跟住佢問我地打邊間,,我地話唔知,,,係暑期班果d咁low,,,,xd!!!!!!^^^^^^^^^""""

之後同佢地去左MK!!!!!!買左對返學鞋,,,,之後去左睇波鞋,,,,

好唔開心呀,,,,點解今日又冇得打,,次次都係我地黎到先落雨,,,><''

期待聽日又打波,,,聽日唔洗返學,,,又去MK買鞋,,之後去打波,,,,,好開心,,,唔好比XXX講中,,聽日落雨,打唔到呀!!!!!><''