終於等到今日喇,,,但我地唔知幾多點,,所以約早D去,,,9點怡樓下巴士站等,,,,我同呀怡去左傅下波先,,,跟住傅到就黎夠鐘啦,,咁咪走人LOW,,,咁我FEEL到我個頭有D野掉左落黎,,咁我就問呀怡,,,係咪有雀屎呀,,點知真係中左WOR,.....有冇搞錯,,第三次喇,,,,三次都係喺呀怡隔離呀,,,次次都係中我架,,,D雀仔咁中意我架,,,>3<''
之後同呀怡,,呀彤,,呀琳搭80號喇,,,,差唔多10點,,呀怡喺車到溫中文呀,,,好勤力呀!!!!!就到左,,咁我地行到去球場附近....見到有男仔打緊,,,,再行近D睇,,,冇咩人...得男仔打....咁我地就去左M記食野先,,,,,我超級無奈LOW,,,我買左6 號早餐,咁之後我咪落糖漿啦...咁就黎食哂,,,仲差一塊野啦..咁果陣已經夠甜架啦,,,佢仲要倒埋呀怡果D糖漿比我WOR,,,甜到我死,,,咬左一口,....吐左出黎,,><''死人高X琳.....叫我點食呀,,,食完,,就飲水,,,,甜到嘔...T^T'''''
咁食完,,,呀怡溫完中文,,,咁就走人啦,,因為我地坐果到有人搞生日會,,><'' 之後去返球場....白痴架,,,落雨WOR,,仲要係落細雨,,係就大D啦,,咁我地坐喺到等啦,,,等佢落完,,,點知,,,,落下又停下,,落下又停下,,,玩野LOW,,,,見到個球証,,好似琴日練波果個人呀,,,望左幾眼,,,佢都呆望左我地,,,HA.,...嘩,,,超凍呀,,又落雨又有風,,,,凍到死呀,,,><''
之後見到上次我地暑期訓練班另外一個呀SIR啦,....仲有見到.....海濱個教練.....之後果個呀sir同我地傾左一陣,,,,造等幾分鐘,,,,如果仲落就取消wor,,,,之後另外一個呀sir,,唔識ge,,佢問我地係咪張sir帶果隊人,,,傾左一陣又係,,之後佢拎左張賽程表出黎,,之後我第一眼見到3個字,,,凌嘉智,,,,呀怡都睇到,,ha,,之後問個呀sir,,借黎睇,,,,之後問佢海濱果個教練咩名,,,但好似冇....唉,,佢話取消叮月,,10月15先wor,,,唉,,咁又浪費左今日ge時間喇,,,,之後咪諗住走low,,,,點知行到過去,,見人拖場地wor,,咁咪話睇多一陣先走low,,海濱教練帶果隊同d球証打,.,,,,打左一陣,,又落雨,,又唔打喇,,,,丫,,,係呀,,,我地見到16號仔啦,,,咁唔知幾時我經過,,,行過佢果到,,,佢又唔係望住我wor,,,我隻手唔知點解好自然咁hi佢,,,xd,,,佢有hi返我呀,,,仲hi埋怡佢地tim,,,跟住佢問我地打邊間,,我地話唔知,,,係暑期班果d咁low,,,,xd!!!!!!^^^^^^^^^""""
之後同佢地去左MK!!!!!!買左對返學鞋,,,,之後去左睇波鞋,,,,
好唔開心呀,,,,點解今日又冇得打,,次次都係我地黎到先落雨,,,><''
期待聽日又打波,,,聽日唔洗返學,,,又去MK買鞋,,之後去打波,,,,,好開心,,,唔好比XXX講中,,聽日落雨,打唔到呀!!!!!><''
|