今日開始又係冬令時間喇,,,,><'' 今日有週會,,,,哈,,唔洗止MATH堂,,,,今日有個咩新聲會果D人黎左,,佢地有3個義公架啦,,分享佢地學講野GE野,,,,又睇影片...覺得佢地好庌,,但都好高興佢地可以咁樂覲咁面對佢地GE難關,,好值得我地學習架,,,,
聽林國俊講呢,,佢琴日同D人見到個色魔趴左喺地下,,,,昅D女仔呀,,,><''''佢仲拍左D影片,,UP左上網頁呀,,,嘩,,佢地琴日差D比個色魔打,,,HAHA,,,今朝,,又有人見到佢呀,,,但學放,,見到架警車喺學校門口,,,,,應該係呢件事架喇,,,,HA,,,施巧話好想見下個色魔WOR,,,佢話想打佢WOR,,,唉,,,,之後都係走左,,,去左沙田,,,今日要打手球,.,,,但6點先打,,,,行黎行去,,之後兒打比我,,,佢黎緊,,,之後去左怡學校,,,睇佢練排球,,,佢D下手好左好多WOR,,,,叻女!!!!
之後同左兒去7 仔買野飲....之後去球場喇,,,見到晴,,,梁娌嘉,,,,見到個教練,,HI左佢,,之後呢,,我同兒去換33,,,,唔洗點樣,,,就入到青苗喇...開心,,,唉,,但係怡同兒唔知之後玩唔玩得,,,,><'' 好好玩呀,,,,雖然比暑假果個辛苦左小小,,但呢個好玩D,,,唉,,我今日失哂準...><'''個教練比左好多次我地休息呀,,,練左D射波呀果D,,就分左A,B隊呀,,我,,兒,,晴,,,兩個其他人A隊,,,,用半場,,,,打打打,,,,唉,,,好慘,,,我竟然傅錯波比B隊..><''之前佢同我一組架MA,,,,唔記得左佢宜家唔係我果隊....打完,,,去洗手,,,之後兩個教練推D波去洗手間,,,之後同左一個教練傾左一陣,,,,,下次有得拎33,,,,
好開心,,,今日有得玩手球,,但係就差左D,,,要練好佢呀,,,24號就到喇,,,><'' 星期六,,,,7點至10點,,,馬鞍山,,,青年會果到練,,,唔知去唔去好,,,,好想去,,,,
期待24號的黎臨,,,
宜家我會小D玩電腦架喇,,,,如果有時間,,我一定會打日記,,,,,
加把勁呀,,,,梁鳳蕉,,,
|