今日,,,,唉,,,上堂好悶呀,,,但又好似話得好快咁,,,LUNCH同曾有容去左食豆腐花呀,,,,好味呀,,,巧快食完,,,,返到學校,,,睇左一陣個GAME(學生會搞GE),,,,令我諗起星期6,,,小學個攤位,,諗返起比人射親,,><'''
唉,,,,仲有大把時間,,上返課室,,之後醒起要交資優班果張野,,,交完返返上課室,,,咁我問呀王偉浩拎相,,,頭先LUNCH我問左,,,但佢唔比呀,,,咁佢同BOBBY去左我個位,,喺到唔知做咩,,咁我咋住左BOBBY個水樽,,,搞到我張桌濕左,,,=口=''之後冇野做,,,,就叭左喺到訓教...訓訓下,,唔知邊鬼個督我,,兩次喇,,,之後仲有人搞我個頭,,,><''
PE,,,,度高,,,磅重,,,><'''好悶呀,,咩都冇做,.,,,跑左一陣炸,,,,><''唔制呀,,,,冇高過...重左小小呀,,,唉唉唉!!!
放學,,,執完野,,,去左沙田,,,買野,,,行左好耐呀,,,,5點幾返到屋企,,,諗住ON MSN,,點知ON唔到,,,唉,,,咁咪唔開住LOW,,,,,7點幾,,ON喇,,又ON唔到WOR,,,ICQ又ON到WOR,,=口=....狂喺到發癲呀!!!!!!!!宜家仲係ON唔到呀,,,><''
|