今日遲左出門口,,,好彩冇走到架87B姐,,,
頭3堂,,,百無聊賴咁過左.....小息同佢地一齊做MATH,,,,話咁快就過完個小息喇,,,時間真係過得快喇..
上中文堂,,,,等緊老師黎,,,,點知意外地楊SIR入左黎,,仲帶住左本MATH書,,,我地全班勁驚訝,,但楊SIR叫左GOOD MORNING喇,,,,咁我地照叫喇,,,,點知,,佢先至發覺,,,入錯班房,,HAHA!!個呀SIR好唔好意思咁走左,,,哈,,,,佢走左,,我地成班喺到笑,,Xdddddddd
music好快過左喇...呢堂老師教左d唔同時代ge音樂,,,但係未講哂,,,講左dddddddd炸,,,佢賣左個關子,,,佢話一個神奇ge號數,,話咩貝多芬之後ge作家都會喺呢個數就會無啦啦死左,,,叫我地諗下,,,,真係心思思呀,,,><'
lunch,,,,同左曾有容出去食,,,我去街市買完野,,,佢去買畫簿先,,,,之後佢去左百佳買豆腐花,,,,之後,,,勁快食完,,,返學校,,,佢地好多人都未畫四格漫畫,,,,
art,,,成堂,,,,填左一格ge顏色炸,,,,仲三分之一呀,,,,><'' 下堂要交,,,,
放左學,,,未走得住呀,,,資優班面試呀,,但仲未得,,,3點半先至去,,咁我地就留喺課室,,唔知做咩好,,,,之後miss lam黎左,,佢book左呢個課室...><''' 要走去第2度喇,,,同宋振洲,,劉筠宜去左1 樓電腦室,,,去到都唔知做咩好,,,之後聽到要book左先黎得呢到架,,,跟住宋話,,,你冇book,,,入左黎,,佢都唔知啦,,咁話WOR,,,=口=''
之後3點半上左504室,,,D人到齊哂喇,,,,但我地等左成半個鐘,,個老師先黎,,,MISS LO同埋MISS LEUNG,,,咁之後分左兩組,,,我地跟住MISS LEUNG去左503室,,,有10個人(我,,,葉文,,,,黎X峰,,,林X瑩,,劉X宜,,,,幾個F3 GE)個老師比左一樣唔知咩比我地,,,,叫我地講下佢有咩用途,,,,唉,,,,講左勁耐,,,,
之後去左LAP....七巧板,,=口=...一組有一個人蒙住眼,,,,,其他人要比指示佢,,但我地唔可以店D七巧板,,,,,完成唔到,,><''
5點幾,,,,返屋企,,,,
|