今日返完小學果個初中團契小組啦,,咁之後就同左呀怡去行左一陣,,傾左一陣,,,約左晡同娌嘉....6點小巴站等,,,,今日要去馬鞍山青年會(YMCA)打,,,,,,早到左,,,,咁等晴換完33...咁就去左小食部果D長椅坐啦,,,,嘩,,D波3好熟面口呀,,,咁個教練未到啦,,,咁我地坐左喺到唔知做咩,,
咁呀怡同晴狂喺到電對方,,,好笑,,佢地勁耐先笑,,我同娌嘉就...佢一望過黎,,我地就笑到唔知點,,跟住呢,,,就見到個16號啦,,,仲有其他人,,,佢地喺到射住波先,,,哈,,,個16號好搞笑呀....同埋唔知邊個喺到玩,,,好似同果個港隊玩,,,超搞笑呀....教練未到,,咁我地就推左個龍門出黎先啦,,,,之後做熱身,,,之後個呀SIR到左,,,,咁就傅下波,,之後SIDEPASS.....之後又WING位到射,,,,><'''點解唔得架,,,><'''
之後9點到啦,個呀SIR就話比賽,...咁就分3組,,,,有小小唔慣,,,,之後打打打....哈,,個16號做球証果陣好搞笑呀,,,,,D動作啦,,,,仲有佢吹到好似完場咁,,,個呀SIR話個校工吹佢,,咁我地就用左5分鐘執野啦,,,,出左去出面傾左一陣,,,,D人叫我地影相,,,,,
呢D人幾NICE呀,,,,^^ 好中意喺呢到打,,,但人地好勁呀,,,唔知幾時先學到,,,><''之後晴媽媽同娌嘉爸爸都有黎,,,咁之後個呀SIR話,,,驚我地大晏,,,我地走先...之後晴媽媽問地係咪住顯徑....我地話係,,佢話咁一起去搭車喇,,咁我地咪話好low,,仲以為係搭巴士,,點知搭左佢地架私家車,,,,好快返到顯徑喇,,,,thz!!!!!!!!!!!!!!!!
同呀怡去左佢樓下對面間糖水鋪食糖水,,,,食到好跑呀,,,,,
返到屋企,,,同怡,,彤傾左一陣電話,,,,聽日9點怡樓下巴士站等,,,咁我同呀怡早d出黎,,,,練下傅波果d,,,,
個死張sir,,,,冇責任心呀,,,><''又話打比我地,,,點知,,,我地聽日唔知幾多點wor,,,,唉,,驚白等呀,,,><''希望聽日會打好d!!!!!!!!!!!!!!!!!!加油,,,呀怡,,,,呀彤...呀琳,.....仲有,,梁鳳蕉,,,,唉,,,呀琳整親隻手呀,,,聽日冇左佢唔得架,,點算呀,,,,><'''
現在的我,,,愛上了,,,,,,晚上打波!!!!!!!!!!!!!!
|