今朝一起身----10點幾,,,,就做功課,,,冇開電腦,,,,做到食完飯,,,1點先開電腦,,,好悶,,=口=''''跟住問華有咩網可以去,,,,佢比左佢學校個網比我,,,勁無奈LOW,,,我話有咩好睇,,,,佢又話冇,,,=口=''
之後3點幾,,,,同左呀怡去左小學打排球,.....打左個幾鐘,,,,就去左買野食,,買野飲,,,,去左天台果到坐,,,,
之後同左呀怡去左體育館,,睇人打波,,,,,今次係睇人打籃球,,,,6點幾走人喇,,,
今日我地狂講返之前D野WOR,,,,,呀怡講起架,,,,講講講.....講左好耐,,,,,
仲有D功課未做呀,,,加油呀!!!!!!!
BOBBY,,,唔好唔開心喇!!!!!
|