今晚同左呀怡,,,蔡SIR,,,,傾左成晚,,,,,有好多問題都好易解決,,但教練呢個問題就,,,,唉....T^T''''
何SIR話聽日覆我地WOR,,,,希望佢成全我地啦....
手球,,,手球...手球,,,手球...手球,,,手球....手球,,,手球...手球,,,,手球....手球,,,,手球....手球!!!!!!!!!!!!!!
好想真係組到呀,,,,,
跟住GR問題係,,,,,排球!!!!!!!!!!!!!!
好想又打返排球呀,,,,><'' 但諗到自己,,唉,,,唔得架喇,,,
多謝JOEY呀,,,,,
我好失敗呀,,,,>3<''
唉,,,,個天係咪咁對我,,,,,係咪要我兩樣都唔好玩?!係咪呀,,,有冇人答到我!!!!!!!!!!
難道,,連個天也不喜歡我!!??
|