今日,,,,搭車果陣,,,同CASTORA坐,,蔡麗儀唔知去左邊,,,我地喺到聽MP3...好彩同佢一齊炸,,,如果唔係我會咩架,,,,返到學校,,交哂D功課,,,,喺LOCKER拎哂D書出黎啦,,,,咁就PA左喺到,,,其實係咁流眼淚,,,T^T''' 冇人知架,,,但,,我冇事啦,,,之後無啦啦又唔知點解會流左兩滴眼淚,,,之後見就黎打鐘,,,忍忍忍呀,,但隻眼有小小紅,,,之後要落去COVER PLAYGROUND 早會,,,今日係領袖生就職禮...唉,,,,唔知點解,,,又會諗返起小學,,,風紀....之後諗諗下,,,,又諗到去XXX,,之後又忍唔住,,,眼淚差D流左出黎...隻眼好水旺旺呀,,,,咁岩,,,,祈禱呀,,,我冇祈到呀,,,拿拿林抹走D眼淚,,,,之後祈完禱,,我望到溫SIR,,,佢好似望我,,咁上返課室果陣,,,,我唔敢望人,,,,,係呀,,,頭先落去果陣,,有人問我,,,你做咩呀???
今日上堂都算留心,,但成日又喺到諗野,,,,跟住,,小息,,狂做功課,,,LUNCH,,,食完LUNCH,,,又做,,,好似想麻醉自己咁,...最後果兩堂....PE,,,冇咩心情,,,但係之前上PE呢我好開心架,,,但今日就,,,,咁我今日比MISS YEUN叫我幫手拎野,,整野,,,,之後LONG JUMP....唉,,,,差左好多,,,但都OK GE,,,,MISS YEUN話左我好多次:ARMS UP!!!!!!!!!!之後,,MISS YEUN 叫左3個人出去跳,,,,叫左我 =口=''' 唔想呀,,,,唉,,,衰左,,,踏左線,,,><'' 佢叫我黎多次,,呢次得喇,,,,之後到60米跑啦,,,,咁最慢果D人就要PUSH UP.....
之後HIGH JUMP.....我冇跳到,,,,,一次咁多,,,之後就話下次先WOR,,,,換完33,,,,上課室,,,,走人喇,,,,我頭先LUNCH一早執好野喇,,,,等車,,,,等左一陣,,,,咁我就聽MP3,,,唉,,,聽聽下,,,又眼濕濕,,,之後流左幾滴,,,,唉,,,,冇用,,,,睇到人地一大班人走,,,我就自己一個返屋企,,,><''上到車,,,,仲係眼濕濕,,,唉,,,,
返到屋企,,,,開電腦,,,冇野做,,,睇返四葉草2,,,第一集...唉,,,,睇到沙排,,,好想玩,,,><''
之後,,,唔知做咩,,,5點幾,,呀怡ON左...同佢傾左一陣,,,就OFF左,,,我落去行,,,,差唔多成個顯徑行哂喇,,,><'' 之後去左我樓下個公園坐低左,,,唉,,,,其實頭先一路行果陣,,,,都有眼濕濕,但冇流到出黎,,,係咪好叻呢...但隻眼好紅,,,,之後好返好多,,,之後呀怡打左比我,,,問我去唔去跑步,,我話唔喇,,,我陪佢,,,因為我隻腳痛啦,,,同埋著住D唔岩跑步GE3,,,所以唔跑,,,,佢跑完左之後,,,我陪佢去買野食,,,,之後,,,去左佢樓下千秋,,,傾傾傾傾傾傾,,,,傾自己喺學校GE野,,,好多都搞笑,,,但當然唔小得,,,,,成日喺到唉啦,,,,,,,唉唉唉唉!!!!!!
今日MSN同PINKY都傾左幾耐,,,,可以話同病相連,,,,唉,,,,多謝你陪我傾MSN呀,,PINKY!!!!!!
其實今日就係,,,差唔多淨係喺到流眼淚,,,T^T'' 我忍唔到喇,,,,你地知唔知呀,,,當你想喊,,但又喺人地面前扮著冇野仲要笑,,,係好辛苦架,,,,>3<'''''''' T3T"""""
唉,,,,希望自己,,,,可以唔好成日忍唔住啦!!!!!!!!!
|