##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 7
累積人氣: 2118
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


唉唉唉,,,忍唔到 分類: 未分類

今日,,,,搭車果陣,,,同CASTORA坐,,蔡麗儀唔知去左邊,,,我地喺到聽MP3...好彩同佢一齊炸,,,如果唔係我會咩架,,,,返到學校,,交哂D功課,,,,喺LOCKER拎哂D書出黎啦,,,,咁就PA左喺到,,,其實係咁流眼淚,,,T^T''' 冇人知架,,,但,,我冇事啦,,,之後無啦啦又唔知點解會流左兩滴眼淚,,,之後見就黎打鐘,,,忍忍忍呀,,但隻眼有小小紅,,,之後要落去COVER PLAYGROUND 早會,,,今日係領袖生就職禮...唉,,,,唔知點解,,,又會諗返起小學,,,風紀....之後諗諗下,,,,又諗到去XXX,,之後又忍唔住,,,眼淚差D流左出黎...隻眼好水旺旺呀,,,,咁岩,,,,祈禱呀,,,我冇祈到呀,,,拿拿林抹走D眼淚,,,,之後祈完禱,,我望到溫SIR,,,佢好似望我,,咁上返課室果陣,,,,我唔敢望人,,,,,係呀,,,頭先落去果陣,,有人問我,,,你做咩呀???

今日上堂都算留心,,但成日又喺到諗野,,,,跟住,,小息,,狂做功課,,,LUNCH,,,食完LUNCH,,,又做,,,好似想麻醉自己咁,...最後果兩堂....PE,,,冇咩心情,,,但係之前上PE呢我好開心架,,,但今日就,,,,咁我今日比MISS YEUN叫我幫手拎野,,整野,,,,之後LONG JUMP....唉,,,,差左好多,,,但都OK GE,,,,MISS YEUN話左我好多次:ARMS UP!!!!!!!!!!之後,,MISS YEUN 叫左3個人出去跳,,,,叫左我 =口=''' 唔想呀,,,,唉,,,衰左,,,踏左線,,,><'' 佢叫我黎多次,,呢次得喇,,,,之後到60米跑啦,,,,咁最慢果D人就要PUSH UP.....

之後HIGH JUMP.....我冇跳到,,,,,一次咁多,,,之後就話下次先WOR,,,,換完33,,,,上課室,,,,走人喇,,,,我頭先LUNCH一早執好野喇,,,,等車,,,,等左一陣,,,,咁我就聽MP3,,,唉,,,聽聽下,,,又眼濕濕,,,之後流左幾滴,,,,唉,,,,冇用,,,,睇到人地一大班人走,,,我就自己一個返屋企,,,><''上到車,,,,仲係眼濕濕,,,唉,,,,

返到屋企,,,,開電腦,,,冇野做,,,睇返四葉草2,,,第一集...唉,,,,睇到沙排,,,好想玩,,,><''

之後,,,唔知做咩,,,5點幾,,呀怡ON左...同佢傾左一陣,,,就OFF左,,,我落去行,,,,差唔多成個顯徑行哂喇,,,><'' 之後去左我樓下個公園坐低左,,,唉,,,,其實頭先一路行果陣,,,,都有眼濕濕,但冇流到出黎,,,係咪好叻呢...但隻眼好紅,,,,之後好返好多,,,之後呀怡打左比我,,,問我去唔去跑步,,我話唔喇,,,我陪佢,,,因為我隻腳痛啦,,,同埋著住D唔岩跑步GE3,,,所以唔跑,,,,佢跑完左之後,,,我陪佢去買野食,,,,之後,,,去左佢樓下千秋,,,傾傾傾傾傾傾,,,,傾自己喺學校GE野,,,好多都搞笑,,,但當然唔小得,,,,,成日喺到唉啦,,,,,,,唉唉唉唉!!!!!!

今日MSN同PINKY都傾左幾耐,,,,可以話同病相連,,,,唉,,,,多謝你陪我傾MSN呀,,PINKY!!!!!!

其實今日就係,,,差唔多淨係喺到流眼淚,,,T^T'' 我忍唔到喇,,,,你地知唔知呀,,,當你想喊,,但又喺人地面前扮著冇野仲要笑,,,係好辛苦架,,,,>3<'''''''' T3T"""""

唉,,,,希望自己,,,,可以唔好成日忍唔住啦!!!!!!!!!