##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 9
累積人氣: 2120
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


失望....失落...失敗....失失失失 分類: 未分類

今日放左學,,,去搵呀何SIR,,,佢練緊田徑,,,,呀怡到左先,,,佢話何SIR唔應成呀,,,T^T''''

去到,,,我地仲喺到睇住何SIR喺到教人,,,,唉,,,呀怡扮喊,,,^^'' 之後,,,,算,,,,問鐘老師借排球,,,佢話問何SIR,,,,-口-....問左何SIR,,,佢又話唔得,,,,唉,,,返到黎,,咩都唔得,,,,>3<'''

之後我地坐左一陣,,,何SIR練完,,,,同我地傾左一陣....搞到呀怡流左眼淚,,,,我都有,,,但佢地唔知,,,,唉,,,,何SIR GE 一句:只好將美好GE回憶....記喺心....T^T'' 之後,,,何SIR叫我地入青苗,,,叫晴推薦我地....

之後去左搵萬輝....傾左好耐...佢問我地一D關於手球ge野....仲有傾下我地組隊d野,,,,講左都好耐,,,,搞到有個人好悶,,,,之後萬輝打電話比gigi.....ha,,,,好溫柔呀....佢講緊電話果陣,,,我同呀怡笑到唔知點,,,,笑到我吁左,,,,^^ 之後走人喇~咁呢呀萬眷話果個人做咩眼紅紅,,,,之後呀怡話,,,你做咩喊呀,^^ 呀怡喺我隻手寫住勁大隻IVAN呀,,,萬輝睇到呀,,,仲勁大叫左個名出黎!!>口<''' 佢自己都有寫,,,,但寫到自己咁細隻,,,,><'''萬輝狂喺到話咩介紹黎丫,,,,無奈,,,,一定冇可能,,,今日萬輝喺到哂命(其實都唔知算唔算,,,^^)

之後同怡去買野食,,,之後去佢樓下果到,,打千秋,,,,傾計,,,,唉,,,點解,,點解,,,,點解,,,,,果陣眼濕濕,,,冇心機,,,,好失落,,,

點解我會玩手球架,,,,點解會愛上打手球,,,,點解唔捨得手球,,,點解何sir果陣要叫我玩,,,點解,,,,諗返起,,,,小四,,,,何sir搞呢個手球隊啦,,,果陣係第一年,,,冇咩人參加,,,,之後叫我同兒參加啦,,,,我地死都唔打,,,呀怡果陣唔夠大力,,,入唔到,,,點知打打下,,,,中意打,,,,之後5年班,,,呀怡入左隊,,,,跟住,,,,成日練波,,,,好ENJOY架,,,,如果我地冇玩手球,,,,宜家會點,,,,宜家,,,

人生冇目標,,,,但,,,當你想有,,同埋想去實現GE時候,,,總不能實現,,,,始終都係,,,,'''''夢想'''' 唔通真係要喺夢到先可以實現???我宜家個腦有好多個問號呀!!!!!!!!!個天玩弄緊我?!有冇人話我知!宜家做咩都唔順利!!!!!!!!個天唔中意我地,,,,,,點解,,點解,,點解,,點解,,點解,,點解,,點解,,,點解,,點解,,點解.......................................?????????????????????

P.S..一路打,,,一路,,流眼淚,,我唔想架,,,,!!!!T^T"""""""""""""""""""""""""