今日放左學,,,去搵呀何SIR,,,佢練緊田徑,,,,呀怡到左先,,,佢話何SIR唔應成呀,,,T^T''''
去到,,,我地仲喺到睇住何SIR喺到教人,,,,唉,,,呀怡扮喊,,,^^'' 之後,,,,算,,,,問鐘老師借排球,,,佢話問何SIR,,,,-口-....問左何SIR,,,佢又話唔得,,,,唉,,,返到黎,,咩都唔得,,,,>3<'''
之後我地坐左一陣,,,何SIR練完,,,,同我地傾左一陣....搞到呀怡流左眼淚,,,,我都有,,,但佢地唔知,,,,唉,,,,何SIR GE 一句:只好將美好GE回憶....記喺心....T^T'' 之後,,,何SIR叫我地入青苗,,,叫晴推薦我地....
之後去左搵萬輝....傾左好耐...佢問我地一D關於手球ge野....仲有傾下我地組隊d野,,,,講左都好耐,,,,搞到有個人好悶,,,,之後萬輝打電話比gigi.....ha,,,,好溫柔呀....佢講緊電話果陣,,,我同呀怡笑到唔知點,,,,笑到我吁左,,,,^^ 之後走人喇~咁呢呀萬眷話果個人做咩眼紅紅,,,,之後呀怡話,,,你做咩喊呀,^^ 呀怡喺我隻手寫住勁大隻IVAN呀,,,萬輝睇到呀,,,仲勁大叫左個名出黎!!>口<''' 佢自己都有寫,,,,但寫到自己咁細隻,,,,><'''萬輝狂喺到話咩介紹黎丫,,,,無奈,,,,一定冇可能,,,今日萬輝喺到哂命(其實都唔知算唔算,,,^^)
之後同怡去買野食,,,之後去佢樓下果到,,打千秋,,,,傾計,,,,唉,,,點解,,點解,,,,點解,,,,,果陣眼濕濕,,,冇心機,,,,好失落,,,
點解我會玩手球架,,,,點解會愛上打手球,,,,點解唔捨得手球,,,點解何sir果陣要叫我玩,,,點解,,,,諗返起,,,,小四,,,,何sir搞呢個手球隊啦,,,果陣係第一年,,,冇咩人參加,,,,之後叫我同兒參加啦,,,,我地死都唔打,,,呀怡果陣唔夠大力,,,入唔到,,,點知打打下,,,,中意打,,,,之後5年班,,,呀怡入左隊,,,,跟住,,,,成日練波,,,,好ENJOY架,,,,如果我地冇玩手球,,,,宜家會點,,,,宜家,,,
人生冇目標,,,,但,,,當你想有,,同埋想去實現GE時候,,,總不能實現,,,,始終都係,,,,'''''夢想'''' 唔通真係要喺夢到先可以實現???我宜家個腦有好多個問號呀!!!!!!!!!個天玩弄緊我?!有冇人話我知!宜家做咩都唔順利!!!!!!!!個天唔中意我地,,,,,,點解,,點解,,點解,,點解,,點解,,點解,,點解,,,點解,,點解,,點解.......................................?????????????????????
P.S..一路打,,,一路,,流眼淚,,我唔想架,,,,!!!!T^T"""""""""""""""""""""""""
|