今日上堂都OK GE,,,,好快過,,,,唉,,今日比人整左3次我D頭髮呀,,,,><'''
PE堂,,,,跨欄呀,,,,唔想跳,,,我地好多人都係,,係咁咦行過去,,,跨過...唔識呀,,,,又唔敢試WOR,,,點算,,下次佢話TEST呢個呀,,唔知點算好,,,
放左學,,,執完野,,,喺課室呆坐,,,,之後有老師BOOK左我地班房,,咁我就落去小食部長枱坐,,,,等呀晴,,,之後佢到左,,咁我地唔知做咩好,,咁早,,,咪喺到做功課LOW....做左一陣,,,唔想做,,,,喺到發呆,,,之後F.4果個....岑希曼,,,,佢同我地一齊搭車去源和路,,,,到左,,得我地3個,,去左換3,,,換完3就出去啦,,見到譚SIR同林SIR,,譚SIR叫我地幫我拎野,,但佢好快走左去唔知邊到,,SET好個場就練下射波,,,之後就練D XXY .....之後自行分3組,,,咁有兩個就搵左我同呀怡,,,,之後打比賽,,,7分鐘,,,佢話輸得最多果組要執哂所有野,,,,唉,,唔知邊個做龍門,,,咁我今日又有小小唔舒服,,,咁唔想咁激,,,哈,,,第一場,,,我比人入左一球炸,,,^^''' 佢地叻叻呀,,,入左6球呀,,,>3<'''' 之後到輸左果組對第3組,,,又係果組輸,,之後我地又同另外一組打,,,又WIN,,,,,但,,今次我、守得唔好呀,,好彩佢地叻叻,,,,今次都好好玩呀,,,
練完,,,個呀SIR問我地星期一去唔去聯賽..佢叫我地果日帶身份証同埋兩張相,,,聽晚去彩虹道練波,,,,
之後送左梁娌嘉去左88K站,,,佢上左車,,我地就去左新城市行,,買生日禮物比KATIE,,,,,遲左喇,,,><''
行左好耐,,,,先買到,,,,聽日呀怡放假,,,佢去搵呀KATIE,,,><'' 好想去,,但唔得,,,聽日要返學同埋要拎身份証呀,,,
好野,,,聽日便服日!!!
|