##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 8
累積人氣: 2203
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


第二呀!!!(中學手球第一個銀牌) 分類: 未分類

今日係暑期訓練班比賽,,,心情就緊係,,緊張啦!!!!!

第一場,,,輸左,,2:8,,,,其實果隊唔算係好勁,,但我地又唔同學校,,,又冇一起練過波,,,SO.....><'''

打完呢場,,,仲有兩場打呀,,咁我地就去左隔離個籃球場,,,,練下先,,,HA,,呀琳跟住果兩場都落呀,,,好野,....咁我地喺到射波,,之後玩玩下,,拎左個波去射籃球 ^^

話咁快,,,到下一場喇,,,咁呢我有落到去,,,我啦,,,怡啦,,,彤啦,,,,PART住上,,,,果然係夾D GE!!!!!我打WING位,,,唔係幾有信心LOW,,,因為射波唔得,,,點知出乎意料之外,,,,我入左兩球,,傻架,,,,打完呢場(5:3^^),,,下一場就跟住又要打,,,今次我啦,,,怡啦,,,彤啦,,,又落,,,,咁上半場就黎打完喇,,,都係0比0呀,,><''''咁我見到對方傅波咁XXY,,,,佢地唔為意果陣,,,,搶左波,,,射入左,,,上半場好彩唔洗食蛋姐,,完場,,,,5:1,,,,^^''''''如無意外係拎亞軍....唔知點解今日打波,,,由第二場開始就輕鬆左好多,,,比平時,,,又開心D,,,我地雖然唔係太識自己隊友,,但今日我地可以好團結呀,,, 咁之後等拎牌,,就喺到睇波,,,,咁佢地喺到影相,,,,好搞笑呀,,,,,狂擺POST!!!!

完左之後....個場冇人用,,,咁我地就喺到玩啦,,,,由多人,,玩到得返我同呀怡,,,之後行返去黃大仙中心果陣,,見到YMCA A GRADE果D人,,,,,佢地可能練波呀,,,,>3<''

去左M記食野,,,,,

唉,,,都唔知幾時再可以見到佢地呀,,,呢次打得好HAPI呀!!!!!!!今日覺得自己已經ok架喇,,,,入左3球!!!

好開心,,,聽日又練波喇,,,加油,,,,,,,

希望唔開心ge人可以快d開心返,,,,特別係我ge朋友,,,你地唔開心,,,我都會唔開心架,,,你唔開心,,會有好多關心你ge人為你擔心架,,,笑笑笑笑呀!!!!!!!!!為左自己..為左朋友,,,為左,,,,,,,,,,,,要開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!