今日係暑期訓練班比賽,,,心情就緊係,,緊張啦!!!!!
第一場,,,輸左,,2:8,,,,其實果隊唔算係好勁,,但我地又唔同學校,,,又冇一起練過波,,,SO.....><'''
打完呢場,,,仲有兩場打呀,,咁我地就去左隔離個籃球場,,,,練下先,,,HA,,呀琳跟住果兩場都落呀,,,好野,....咁我地喺到射波,,之後玩玩下,,拎左個波去射籃球 ^^
話咁快,,,到下一場喇,,,咁呢我有落到去,,,我啦,,,怡啦,,,彤啦,,,,PART住上,,,,果然係夾D GE!!!!!我打WING位,,,唔係幾有信心LOW,,,因為射波唔得,,,點知出乎意料之外,,,,我入左兩球,,傻架,,,,打完呢場(5:3^^),,,下一場就跟住又要打,,,今次我啦,,,怡啦,,,彤啦,,,又落,,,,咁上半場就黎打完喇,,,都係0比0呀,,><''''咁我見到對方傅波咁XXY,,,,佢地唔為意果陣,,,,搶左波,,,射入左,,,上半場好彩唔洗食蛋姐,,完場,,,,5:1,,,,^^''''''如無意外係拎亞軍....唔知點解今日打波,,,由第二場開始就輕鬆左好多,,,比平時,,,又開心D,,,我地雖然唔係太識自己隊友,,但今日我地可以好團結呀,,, 咁之後等拎牌,,就喺到睇波,,,,咁佢地喺到影相,,,,好搞笑呀,,,,,狂擺POST!!!!
完左之後....個場冇人用,,,咁我地就喺到玩啦,,,,由多人,,玩到得返我同呀怡,,,之後行返去黃大仙中心果陣,,見到YMCA A GRADE果D人,,,,,佢地可能練波呀,,,,>3<''
去左M記食野,,,,,
唉,,,都唔知幾時再可以見到佢地呀,,,呢次打得好HAPI呀!!!!!!!今日覺得自己已經ok架喇,,,,入左3球!!!
好開心,,,聽日又練波喇,,,加油,,,,,,,
希望唔開心ge人可以快d開心返,,,,特別係我ge朋友,,,你地唔開心,,,我都會唔開心架,,,你唔開心,,會有好多關心你ge人為你擔心架,,,笑笑笑笑呀!!!!!!!!!為左自己..為左朋友,,,為左,,,,,,,,,,,,要開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|