今日,,,DAY 6,,話咁快又過完一個循環週喇,,,,,哈,,,中文堂派返第一次作文(一組人做GE----離奇事件簿)69分呀,,,,,最高係我地組呀,,,HAHA!!!!!!!!!!^^""
放左學,,,去左沙田,,,行左一陣,,,記得有籃球比賽睇,,我地學校A GRADE又有比賽,,,咪去左睇LOW,,,,坐左喺個場隔離果D櫈,,,睇睇下,,,我見到YMCA手球波3GE男仔,,,,幾個,,,,喺到睇比賽,,,,冇理到啦,,,之後睇睇下,,,見到譚SIR呀,,XD!!!去左洗手間,,,,佢地去左借波,,,應該係練波呀,,,,咁岩呀林SIR又見到我,,我HI左佢,,,之後出返去睇籃球比賽.....我諗住月8完佢地比賽,,,就睇一陣YMCA佢地練習,,,,之後到我地學校D人比賽喇,,,,我坐左喺側邊,,,,打左比呀怡....HA,,,比佢羨慕下,,,KAKAKA!!!!!跟住我叫佢睇返譚SIR之前D相啦,,,,咁睇睇下,,,,佢又見到林SIR..不過我都見過,,,譚SIR搞笑D,,呀怡笑左唔知幾耐,,,傾傾下又笑,,,係唔係都笑,,,,=口=''之後我叫呀怡去手球總會個網睇,,,,睇下佢地個名係咩(呀SIR D 名,,,佢地係港球,,,),,,之後呀怡又睇到好多相,,,好意外!!!!!!!!!睇到張SIR啦,,,,林SIR啦,,,,LILI個隊友SIN,,,晴晴同唐嘉敏,,,HA就係見唔到譚SIR!!!!!!!!!!!!
佢地WIN左,,,,之後我去左譚SIR果邊睇人練波,,,,,同呀怡仲傾緊,,,,睇左一陣,,,我就走啦,,,咁呀譚SIR見到我,,,同我傾左幾句,,,HAHA,,,呀怡都聽到,,,佢話我好好人,,比佢聽到譚SIR把聲WOR,,,,^^''
同呀怡傾左勁耐WOR,,,咁喺巴士到,,,我想講一樣野比佢聽啦,,但覺得好無聊,,咁就唔講啦,,,佢係都要我講,,,,我唔講,,,佢就同XXY絕交WOR =口=""""""""之後同返佢講,,佢都覺得好無聊....係咪呢,,我都話唔講架啦,,,,,之後入LIFE,,就CUT左佢喇...
HAHA,.,,,,今日見唔到蔡SIR,,,點知見到譚SIR同林SIR,,HAHA!!!!!!有人好羨慕呀,,,,WAKAKA!!!!!!譚SIR話記得星期四呀,,,呀怡,,,你為左見譚SIR,,你一定返GE,,,,係咪?!!!!
今日搭車返學果陣,,,聽聽下歌,,,無啦啦諗到某人講GE野,,,,之後流左兩滴眼淚,,,,T^T"""
宜家愈黎愈中意呢班(2E),,,,但我又唔知點解!!!!!!!!!!
返到屋企,,,做左一陣功課,,,,就睇相(頭先呀怡睇果D).....
|