##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 11
累積人氣: 2206
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


!! 分類: 未分類

今日,,,DAY 6,,話咁快又過完一個循環週喇,,,,,哈,,,中文堂派返第一次作文(一組人做GE----離奇事件簿)69分呀,,,,,最高係我地組呀,,,HAHA!!!!!!!!!!^^""

放左學,,,去左沙田,,,行左一陣,,,記得有籃球比賽睇,,我地學校A GRADE又有比賽,,,咪去左睇LOW,,,,坐左喺個場隔離果D櫈,,,睇睇下,,,我見到YMCA手球波3GE男仔,,,,幾個,,,,喺到睇比賽,,,,冇理到啦,,,之後睇睇下,,,見到譚SIR呀,,XD!!!去左洗手間,,,,佢地去左借波,,,應該係練波呀,,,,咁岩呀林SIR又見到我,,我HI左佢,,,之後出返去睇籃球比賽.....我諗住月8完佢地比賽,,,就睇一陣YMCA佢地練習,,,,之後到我地學校D人比賽喇,,,,我坐左喺側邊,,,,打左比呀怡....HA,,,比佢羨慕下,,,KAKAKA!!!!!跟住我叫佢睇返譚SIR之前D相啦,,,,咁睇睇下,,,,佢又見到林SIR..不過我都見過,,,譚SIR搞笑D,,呀怡笑左唔知幾耐,,,傾傾下又笑,,,係唔係都笑,,,,=口=''之後我叫呀怡去手球總會個網睇,,,,睇下佢地個名係咩(呀SIR D 名,,,佢地係港球,,,),,,之後呀怡又睇到好多相,,,好意外!!!!!!!!!睇到張SIR啦,,,,林SIR啦,,,,LILI個隊友SIN,,,晴晴同唐嘉敏,,,HA就係見唔到譚SIR!!!!!!!!!!!!

佢地WIN左,,,,之後我去左譚SIR果邊睇人練波,,,,,同呀怡仲傾緊,,,,睇左一陣,,,我就走啦,,,咁呀譚SIR見到我,,,同我傾左幾句,,,HAHA,,,呀怡都聽到,,,佢話我好好人,,比佢聽到譚SIR把聲WOR,,,,^^''

同呀怡傾左勁耐WOR,,,咁喺巴士到,,,我想講一樣野比佢聽啦,,但覺得好無聊,,咁就唔講啦,,,佢係都要我講,,,,我唔講,,,佢就同XXY絕交WOR =口=""""""""之後同返佢講,,佢都覺得好無聊....係咪呢,,我都話唔講架啦,,,,,之後入LIFE,,就CUT左佢喇...

HAHA,.,,,,今日見唔到蔡SIR,,,點知見到譚SIR同林SIR,,HAHA!!!!!!有人好羨慕呀,,,,WAKAKA!!!!!!譚SIR話記得星期四呀,,,呀怡,,,你為左見譚SIR,,你一定返GE,,,,係咪?!!!!

今日搭車返學果陣,,,聽聽下歌,,,無啦啦諗到某人講GE野,,,,之後流左兩滴眼淚,,,,T^T"""

宜家愈黎愈中意呢班(2E),,,,但我又唔知點解!!!!!!!!!!

返到屋企,,,做左一陣功課,,,,就睇相(頭先呀怡睇果D).....