中國,,生日快樂,,,,細佬....生日快樂......龔穎恆,,,生日快樂呀!!!!!!仲有其他10月1日生日ge人,,,都生日快樂呀!!!!!!!
朝早,,,,做功課,,,,,玩電腦......晏晝,,做功課同睇電視....之後4點幾同呀怡落去打波,,,點知,,=口=""""落毛毛雨,,,又係咁,,,希望聽日唔好落雨啦!!!!>3<''' 我地喺到傳左陣波,,,,,5點幾,,,黎我屋企,,,,開電腦,,,睇D野,,,,玩左陣MSN,,,
之後,,7點,,,,落去影印身份証,,,返到屋企,,食完飯,,,,,食蛋糕,,,XDDDDDDDDD!!!!!!!好好味呀!!!!!!
希望聽日千祈唔好落雨呀!!!!!!聽日盡全力呀!!!!!加油加油加油!!!!!!!!!!!!!!!!
|