##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 2110
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


好幾日喇 分類: 未分類

我有好幾日冇打日喇,,,

10月6~~中秋,,,,放左學本來要練波(學校),,點知落雨,,,又唔齊人,,,冇練到,,,>口<'' 仲搞到我同晴晴換左33 TIM,,,,,之後MISS LO講左一陣野,,,之後走人,,,返屋企,,,,約左蔡SIR,,呀怡佢地,,,,咁我就搞掂哂D野啦,,,,咁咪行去搵呀怡low,,,之後去左呀怡屋企,,,,咁未夠鐘我地喺到打麻雀,,,HAHA,,,今次我WIN得最多,,KAKAKA!!!之後落左去大家快搵呀蔡SIR,,,咁喺途中,,,呀怡打去同LILI講中秋快樂啦,,,,咁我諗到,,,問佢拎IVAN電話,,,,咪叫怡問佢LOW(之後LILI話,,睇呀怡都冇咁好心同佢講中秋快樂WOR,,,,係幫我問IVAN電話WOR =口=""""),....之後去左顯田公園!!!!!好鬼悶呀,,,喺到唔知做咩,,,,鍾曉陽發左癩,,,,之後呀怡返屋企食飯,,,,咁呀蔡SIR同呀胡顥頤喺到玩,,,,追黎追去,,,,結果係蔡SIR勝出,,,,之後呀怡返到黎,,,,我啦,,,怡啦,,,蔡SIR,,,去沙田,,,我地搭的士去,,,$$,,,勁快WOR,,平時要用半個鐘,,,,宜家用唔洗10分鐘,,,蔡SIR仲話:搭巴士都差唔多啦,,差果8文,,,,就咁快黎到,,,,時間就係金錢!!!!!!之後行左一陣,,,去影貼紙相,,,,途中見到呀WING,,龔穎恆佢地,,,HI左佢地,,,唔知佢地去邊到玩呢!!!!!影貼紙相影左好耐呀!!!整左好耐,,,><''''一張貼紙相,,有好多個我呀,,,呀怡好衰呀,,整左咁多個我出黎,,,>3<'' 之後我地四周行下,,,,,行左好多地方,,,但行黎行去都係果到= ='' 之後我同呀怡走人,,,返到顯徑,,,去左食糖水,,,痴線架,,,次次魚蛋都要等好耐呀,,,><'''' 返到屋企,,,12點幾,,之後睇電電視,,,食野,,,玩電腦!!!!!3點訓,,

10月8~去睇比賽,,,今次我地冇得落場,,但我同呀怡都去支持佢地同埋都想睇下比賽,,,咁我地遲左班車,,去到,,,,我一入到去,,見到張SIR(訓練班呀SIR)喺場到比賽呀,,13號,,,HA,,,係WOR,,佢係港隊WOR,,我見到件3係港隊果D3黎架,,,,之後呀怡又見到呀林SIR(青苗教練),,HA咁岩GE,,,又醒唔起佢又係港隊架WOR,...HAHA,....好勁呀佢地,,,33比1X呀@@!!!!!!之後完左比賽佢地,,,,呀張SIR竟然認得我地,,,,HI左我地,,,,問我地點解會黎,,,,呀怡話,,,特登黎睇你架(其實我地唔知佢係有比賽架),,佢本黎行過我地到,,,點知一聽到,,,特登黎睇佢,,佢就行走左 ^^""之後問佢請野飲一事,,,,叫佢留低D$$比我地,,佢又話:信唔過你地WOR,,=口="" 之後林SIR望左過黎,,跟住我HI左佢,,佢又HI返我,,,咁耐先見到我地架!!><'' 到YMCA比賽喇,,,佢地都係好緊張呀,,,不過人地果隊都幾勁架,,,但今次好好多,,,,但防守就唔係幾好,,不過唔緊要,,,要加油呀,,,今次好似 8:18!!!之後同左呀怡去買豆腐花食,,,再睇比賽!!!!

今日上堂,,,嘩,,,好多功課呀,,個書包好鬼死重呀!!!><'' 一返到去課室,,,好多人問我GEOG WS,,,=口=""" 講完一個,,,第二個又問,,,今朝早又多功課要交WOR,...今日要CHECK 儀容,,,,好無奈,,對鞋尖,,比人記左纸,,><''' 對鞋買左唔燧好耐炸,,><''

今日PE,,玩左SHORT PUTT同埋標槍,,,好玩呀!!!我地仲傾左陸運參加D咩!!!!!

放學,,,去左長枱做MATHS,,其實係冇功課架,,,D功課都做左喇,,,之後做做下,,,晴晴黎搵我,,,佢話林SIR中午SD左短訊比佢,,,,話今日唔洗練呀,,,><'' 又冇得打喇,,,,點解架,,,!!!!!T^T''''''''' 打電話比呀怡,,之後去左沙田搵佢!!!!!!!!