我有好幾日冇打日喇,,,
10月6~~中秋,,,,放左學本來要練波(學校),,點知落雨,,,又唔齊人,,,冇練到,,,>口<'' 仲搞到我同晴晴換左33 TIM,,,,,之後MISS LO講左一陣野,,,之後走人,,,返屋企,,,,約左蔡SIR,,呀怡佢地,,,,咁我就搞掂哂D野啦,,,,咁咪行去搵呀怡low,,,之後去左呀怡屋企,,,,咁未夠鐘我地喺到打麻雀,,,HAHA,,,今次我WIN得最多,,KAKAKA!!!之後落左去大家快搵呀蔡SIR,,,咁喺途中,,,呀怡打去同LILI講中秋快樂啦,,,,咁我諗到,,,問佢拎IVAN電話,,,,咪叫怡問佢LOW(之後LILI話,,睇呀怡都冇咁好心同佢講中秋快樂WOR,,,,係幫我問IVAN電話WOR =口=""""),....之後去左顯田公園!!!!!好鬼悶呀,,,喺到唔知做咩,,,,鍾曉陽發左癩,,,,之後呀怡返屋企食飯,,,,咁呀蔡SIR同呀胡顥頤喺到玩,,,,追黎追去,,,,結果係蔡SIR勝出,,,,之後呀怡返到黎,,,,我啦,,,怡啦,,,蔡SIR,,,去沙田,,,我地搭的士去,,,$$,,,勁快WOR,,平時要用半個鐘,,,,宜家用唔洗10分鐘,,,蔡SIR仲話:搭巴士都差唔多啦,,差果8文,,,,就咁快黎到,,,,時間就係金錢!!!!!!之後行左一陣,,,去影貼紙相,,,,途中見到呀WING,,龔穎恆佢地,,,HI左佢地,,,唔知佢地去邊到玩呢!!!!!影貼紙相影左好耐呀!!!整左好耐,,,><''''一張貼紙相,,有好多個我呀,,,呀怡好衰呀,,整左咁多個我出黎,,,>3<'' 之後我地四周行下,,,,,行左好多地方,,,但行黎行去都係果到= ='' 之後我同呀怡走人,,,返到顯徑,,,去左食糖水,,,痴線架,,,次次魚蛋都要等好耐呀,,,><'''' 返到屋企,,,12點幾,,之後睇電電視,,,食野,,,玩電腦!!!!!3點訓,,
10月8~去睇比賽,,,今次我地冇得落場,,但我同呀怡都去支持佢地同埋都想睇下比賽,,,咁我地遲左班車,,去到,,,,我一入到去,,見到張SIR(訓練班呀SIR)喺場到比賽呀,,13號,,,HA,,,係WOR,,佢係港隊WOR,,我見到件3係港隊果D3黎架,,,,之後呀怡又見到呀林SIR(青苗教練),,HA咁岩GE,,,又醒唔起佢又係港隊架WOR,...HAHA,....好勁呀佢地,,,33比1X呀@@!!!!!!之後完左比賽佢地,,,,呀張SIR竟然認得我地,,,,HI左我地,,,,問我地點解會黎,,,,呀怡話,,,特登黎睇你架(其實我地唔知佢係有比賽架),,佢本黎行過我地到,,,點知一聽到,,,特登黎睇佢,,佢就行走左 ^^""之後問佢請野飲一事,,,,叫佢留低D$$比我地,,佢又話:信唔過你地WOR,,=口="" 之後林SIR望左過黎,,跟住我HI左佢,,佢又HI返我,,,咁耐先見到我地架!!><'' 到YMCA比賽喇,,,佢地都係好緊張呀,,,不過人地果隊都幾勁架,,,但今次好好多,,,,但防守就唔係幾好,,不過唔緊要,,,要加油呀,,,今次好似 8:18!!!之後同左呀怡去買豆腐花食,,,再睇比賽!!!!
今日上堂,,,嘩,,,好多功課呀,,個書包好鬼死重呀!!!><'' 一返到去課室,,,好多人問我GEOG WS,,,=口=""" 講完一個,,,第二個又問,,,今朝早又多功課要交WOR,...今日要CHECK 儀容,,,,好無奈,,對鞋尖,,比人記左纸,,><''' 對鞋買左唔燧好耐炸,,><''
今日PE,,玩左SHORT PUTT同埋標槍,,,好玩呀!!!我地仲傾左陸運參加D咩!!!!!
放學,,,去左長枱做MATHS,,其實係冇功課架,,,D功課都做左喇,,,之後做做下,,,晴晴黎搵我,,,佢話林SIR中午SD左短訊比佢,,,,話今日唔洗練呀,,,><'' 又冇得打喇,,,,點解架,,,!!!!!T^T''''''''' 打電話比呀怡,,之後去左沙田搵佢!!!!!!!!
|