生日快樂呀,,,,呀彤!!!!!!!!!
今朝醒左,,,勁大雨呀,,,我第一就諗,,,唔洗返學,,,唉,,,好想真係唔洗返學呀,,,好攰呀,,><'' 唉,,但都係起左身呀....執下野,,食下早餐!!!唉,,,,做咩咁大雨架,,,一係就再落大D,,,唔洗返學丫MA!!!!>口<''
唉,,宜家好想有週會呀,,,,,之前又唔想有WOR,,,,唉,,,我同施巧平都係唔想上MATH,,,週會好過....但可惜,,,係高FORM週會...唉!!!MATH堂,,,比溫SIR叫中,,答問題,.,好再呢條唔係好難姐,,,好彩,,^^
H&C拎到FILE喇....綠色,,=口=....唔係幾中意呢個FILE....佢又要指定要呢隻,,,唉,,,用自己果D幾好丫,....
小息,,,唔知點過呀,,好鬼快就又要上堂,,,宗教=口=..美貞帶我地落HALL玩GAME....玩埋D低B GAME,,,唉,,,,之後IS呀.....好好玩呀....照曈孔呀,......用電桐照呀,,,,好好玩呀....曉得縮細放大架,,,好搞野....好快就上完,,,有宣佈呀,,,,3號風球,,,叫我地喺學校食同埋新田圍食呀,...咁我就出去買野食,,曾有容陪左我出去買,,,唉,,街市果檔野冇開到呀,,><'''唔知買咩好,,,,去左百佳,,,買豆腐花食,,,,返到課室,,,又可能喺課室食喇....都幾多人下,,,呀龔穎恆佢地成班人入左黎我地班食野(唔係我地班架,,,)佢地話,,,,佢地新黎架WOR,,勁無奈呀,,,,仲有呀,,食食下野....有人打比我,,,,冇來電顯示,,,,之後文家琪話,,,咦!你有電話呀,,,佢咁問,,,係人都知佢打比我,,,我整左震機MA,,,佢點知我有電話,,,,死人頭丫,,,打左好多次黎呀,,,,好鬼震呀,,.,,,!!!!!
食完野,,,傾傾下計,,,玩玩下,,,,哈,,,有人話黃SIR結婚呀,,,傅左比好多人知呀,,,好多人已經知道左喇,,,,^^ 9月30呀,,,好想去佢婚禮呀!!!
之後果兩堂,,,好悶咁過左,,,,,唉,,唔可以走住呀,,,比美貞留堂(全班),,未揀科長呀,,,佢勁遲先黎,,,,佢黎左唔夠10秒,,哈,,,搵左人做喇,....走得喇.....打左比呀怡,,,,去佢屋企,,,,
包禮物,,,我冇做到野,,,我唔識包丫MA,,呀怡,,,SOR,,,搞到你踢哂腳(咩唔係手咩,,,你用腳包,,,HA)之後喺到玩,,,之後落去送禮物比呀彤呀....之後去左買野食,,,,上返佢屋企...傾組隊GE事(做咩計劃)!!!!!!!!!之後佢喺到唱歌,,,好聽,,,之後有人打比我,,,,,傾左陣,,CUT左,....之後呀怡問我邊個黎....我冇答佢,,,佢搶左我手機睇呀,,,><'' 佢問我係邊個,,,我冇答到..衰人 T^T''
之後返到屋企,,,食完飯,,做功課,,MSN.....畫四格漫畫,,,,畫左兩個鐘!!!><'''
|