##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 31
累積人氣: 2142
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


嘩,,落大雨呀!! 生日快樂!!!!呀彤 分類: 未分類

生日快樂呀,,,,呀彤!!!!!!!!!

今朝醒左,,,勁大雨呀,,,我第一就諗,,,唔洗返學,,,唉,,,好想真係唔洗返學呀,,,好攰呀,,><'' 唉,,但都係起左身呀....執下野,,食下早餐!!!唉,,,,做咩咁大雨架,,,一係就再落大D,,,唔洗返學丫MA!!!!>口<''

唉,,宜家好想有週會呀,,,,,之前又唔想有WOR,,,,唉,,,我同施巧平都係唔想上MATH,,,週會好過....但可惜,,,係高FORM週會...唉!!!MATH堂,,,比溫SIR叫中,,答問題,.,好再呢條唔係好難姐,,,好彩,,^^

H&C拎到FILE喇....綠色,,=口=....唔係幾中意呢個FILE....佢又要指定要呢隻,,,唉,,,用自己果D幾好丫,....

小息,,,唔知點過呀,,好鬼快就又要上堂,,,宗教=口=..美貞帶我地落HALL玩GAME....玩埋D低B GAME,,,唉,,,,之後IS呀.....好好玩呀....照曈孔呀,......用電桐照呀,,,,好好玩呀....曉得縮細放大架,,,好搞野....好快就上完,,,有宣佈呀,,,,3號風球,,,叫我地喺學校食同埋新田圍食呀,...咁我就出去買野食,,曾有容陪左我出去買,,,唉,,街市果檔野冇開到呀,,><'''唔知買咩好,,,,去左百佳,,,買豆腐花食,,,,返到課室,,,又可能喺課室食喇....都幾多人下,,,呀龔穎恆佢地成班人入左黎我地班食野(唔係我地班架,,,)佢地話,,,,佢地新黎架WOR,,勁無奈呀,,,,仲有呀,,食食下野....有人打比我,,,,冇來電顯示,,,,之後文家琪話,,,咦!你有電話呀,,,佢咁問,,,係人都知佢打比我,,,我整左震機MA,,,佢點知我有電話,,,,死人頭丫,,,打左好多次黎呀,,,,好鬼震呀,,.,,,!!!!!

食完野,,,傾傾下計,,,玩玩下,,,,哈,,,有人話黃SIR結婚呀,,,傅左比好多人知呀,,,好多人已經知道左喇,,,,^^ 9月30呀,,,好想去佢婚禮呀!!!

之後果兩堂,,,好悶咁過左,,,,,唉,,唔可以走住呀,,,比美貞留堂(全班),,未揀科長呀,,,佢勁遲先黎,,,,佢黎左唔夠10秒,,哈,,,搵左人做喇,....走得喇.....打左比呀怡,,,,去佢屋企,,,,

包禮物,,,我冇做到野,,,我唔識包丫MA,,呀怡,,,SOR,,,搞到你踢哂腳(咩唔係手咩,,,你用腳包,,,HA)之後喺到玩,,,之後落去送禮物比呀彤呀....之後去左買野食,,,,上返佢屋企...傾組隊GE事(做咩計劃)!!!!!!!!!之後佢喺到唱歌,,,好聽,,,之後有人打比我,,,,,傾左陣,,CUT左,....之後呀怡問我邊個黎....我冇答佢,,,佢搶左我手機睇呀,,,><'' 佢問我係邊個,,,我冇答到..衰人 T^T''

之後返到屋企,,,食完飯,,做功課,,MSN.....畫四格漫畫,,,,畫左兩個鐘!!!><'''