今朝,,,,10點起左.,....細佬同家人出左去,,,,咁我睇電視啦,,,,咩亞洲台果個兒童節目----實力大比拼啦,,,,見到,.....聖公會呂明才紀念小學GE人上去玩呀,,,,=口= 驚訝,,,兩隊都係,,,佢地學校,,,睇完,,,開電腦玩,,,,好無聊咁玩左一陣,,,,之後睇人地日記,,,上下論壇,,,,搵下歌咁,,,,之後呀怡打左比我,,,佢學完琴呀,,,,返緊黎,,,佢話屋企有佢呀哥同佢女友,,,話唔想狙住佢地,,,,話出去食,,話黎我屋企,....果陣咁岩我又係食緊飯......食完,,,,,就緊係開電腦,,如果唔係就冇野做,,,
之後返團聚,....哈,,,,呀怡又同常歡一組喇,,,佢地真係有緣架姐,...HA,...跟住玩左一個GAME,.....大家寫好左自己個名...咁就要抽D名喇,,,,,就扮左果個人....我抽到常歡呀....=口=''呀怡抽返自己果張,,,><''' 比呀常歡叫左勁多次....=口=
完左之後,,同怡去食野,,,,傾計,,,,去左我樓下個公園仔,,傾傾下,,就話晚上打排球,,,^^ 咁就又傾下手球GE野....就打左比林思...佢肯組隊呀,,,,好開心,,,,咁之後打左比X雪婷,,佢唔玩手球喇....唉,,小左個龍門,,,之後又打左比梁娌嘉...好似打錯左,,,,之後打埋比黃美X,,佢都得,,,,好野....有10個喇...
返屋企食飯,,,,,食完,,,落左去打波,,,,成日比佢地玩,,,我落去係執波架炸,,,,唔係打波架,,=口='' 打打下,,有個女人話,,,呢到可唔可以打排球WPOR.....=='''打完,,,同怡去左買野飲,,,,四圍行下,,,傾下計咁,,,唔想返屋企呀,,,,><''
HAHA 呀怡講左OH MY XX,,,,講左好多次,,,,=口='''
|