宜家報時,,,12時15分,,,終於做完功課,,執完野喇....好攰呀,,,但都係遲訓架喇...不如打埋日記先訓,,><''
今朝,,10點幾...起左身,,,第一時間開電腦,,做功課,做功課,做功課,做功課,做功課,做功課,做功課,做功課 做做下,,,我就問左ALEX,你D數係咪好勁,,,佢話會考拎B啦,,,你話呢!!! 咁我就開始問佢MATH啦,,,都問左好耐下喇...之後要食飯就同佢SAY左88,,好多謝你呀....
之後晏晝兩點,,又開功喇,,,,做做做,,,,呀怡MSN,,,問我,,陣間落唔落去行,,我話,,,唔喇..SOR,,,,今日陪唔到你,,,,之後做完12課喇....但之前有好多都係後空左架,,,要做返呀,.,,,,仲有中文仲有兩篇作文,,,中文差小小,,,,英文差小小,,,金庸未做,,,做左之前空左果D MATH,,之後要PRINT野,....問極人都係冇,,,問10個有8個都冇,.....一係就冇墨 >3<''終於問到彤喇...點知佢開唔到我SD比佢個檔案,,唉,算啦....問左一個同班學..佢幫我PRINT呀..THZZZZ
晚上...唔知幾多時,,,問ZOE,,,中英文....THZZZZZ
之後,,,做哂D MATH,,,就做其他,,,,做做做做做做,,12點,,岩岩做哂,,,,!!!
今日其實要多謝好多人....ALEX(我問佢MATH),,,ZOE(我問中文英文)....HOKIYAN(幫我PRINT野)....死魚(幫我解答左3條問題),,,,彤(幫我PRINT野..雖然最後唔洗..),,,怡(同MSN,,幫我解決問題).....之前1E31(問佢MATH,,,問一D其他野),,,,小祺祺(關心我...鼓勵我) 如果仲有邊個幫過我我又唔記得請你唔好嬲,,比返個香吻你先..>3<''
多謝咁多位.....仲有多謝自己!!!!!!!
|