~上左7堂,,,估唔到自己咁留心聽老師講野呀...(以免都要keep住呀,,,,你得ge,,,梁鳳嬌)
~小息,,WINGWING還左本聖經比我,,
~LUNCH,,,冇食到野....飲左包野炸,,,,比我個女拉住左....陪佢食飯同陪佢買33,,,
~1點返上課,,,做埋果張英文XXY,,,,
~班主任溫SIR,,,副班MISS MAK,,,,中文齊XX老師教,,,,英文區XX老師都,,,,數學溫SIR教,,,IS吳XX老師都,,,RE吳X貞老師教,,,,H&C周紅影老師都.....仲有其他遲D話你地知,,,,
~放左學,,,立刻閃人,,約左怡,,,XXY,,,,去西九龍,,,食壽司,,,3點15到左,,之後去左TOILET,,之後冇幾耐,,,,就有得入去食喇.....但XXY要走人喇,.,,佢有野要做,,走左,,,,唉,,,,掃興!!!!!!
~嘩,,食到我好飽呀,,,,「肚飽」,,XDDDDDDDDD,,呀怡狂講肚飽,,><''' 講錯左呀我...><
~之後就去左果到行下,,,,,發現左好多新野,.....嘻!!!!我地行左好耐,,,買到條鍊喇....哈哈!!!!
~6點,,走人,,,咁我地行去搵87B車站啦,,,,點知兜黎兜去,,,都係搵唔到,,,,點知兜左好耐,,行到去石X尾車站,,,=口='' 之前呀怡話我地行行下行到石X尾車站,,,,果然真係行到去石X尾車站WOR!!!!好攰呀,,,見冇車黎,,去左SEVEN買野飲...唔知點解我會買,,,咁飽仲要飲野...冇幾耐,,,,87B黎喇,,,,@@嘩,,,,超多人呀,...企炸,,,好攰呀,,,,仲要企,,,架巴士BIG爆左呀,,>3<''
~7點幾返到顯徑,,,陪呀怡去買野,,,
~返到屋企,,,8點,,,之後做功課,,開始做果陣,,醒起未買locker鎖匙,,拿拿林落去買,,,買完返黎,,做功課,,,做完就開電腦!!!!!!!!!!!!!!
今年要努力讀書呀!!!!!!
|