##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 31
累積人氣: 2183
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


去左咖啡灣!!!! 分類: 未分類

今日同怡,,,彤,,琳,,兒,,宇,,,華,,,賢去左沙灘---咖啡灣!!!!!

嘩,,去到車站,,,=口=''' 冇人....我最早到,,之後呀怡到左,...我地去左SEVEN!!! 之後搭46X轉48X 去到唔知邊到,,,,去左SEVEN買野食,,,買左好耐,,咁呀怡叫左宇請佢食杯面,,,咁我就叫左華請我食,,,甘大支同豆腐花...^^ THX!!!!!!!!

買完就搭小巴去咖啡灣喇.....嘩,,又冇得嘟八達通WOR,,,成$$13架!!!!好快就到左喇!!!去到換左33就搵左個地方攞低D野,,,就打波,,點知有人話呢到唔打得!>3<''去左有得打波果到攞低D野,,就打波,,我加呀怡對字,華,賢!!!!!兒...彤,,,琳就去左坐同埋影相!!!哈哈....佢地打緊好'好'呀...緊係佢地輸啦,,,,哈...不過成日食沙,,,,之後就食下野啦,,,,玩下水啦,,,

之後又玩,,,數字球,,,,閃避球,,,玩完又打返排球,,,,哈,,好搞笑呀,,,,華要成日執波呀..佢跑去執波果陣好搞笑....哈,,我同呀怡成日打左去第二邊,,要佢執,,,,哈哈!!!係咪好好人呢,,,跟住玩玩下,,,玩左攞個波掉人....嘐,,死人宇丫,,,掉到我好鬼死痛呀,,,,之後呢,佢想搶我個波果陣呢,,,,差D一字馬,,,之後有D唔知咩聲,,,哈,,,佢爆TIE...哈,,,,笑到我地個個都肚痛....哈,,,佢冇帶多條褲呀,,,,都冇帶多件3!!!!!抵佢死呀....^^ 之後佢玩玩下,,又爆多DTIE喇,,愈黎愈大個洞,,,

玩完之後,,,,宇同華請左我飲野,,^^ 哈,,宇佢喺到買褲(沙灘褲)!!!!佢揀左條紅色架!!!!!

之後我地喺到埋自己....埋完自己,,見佢地喺到挖洞,,就一齊挖,,,之後我地5個女仔就將自己D腳放哂落去個洞到,,之後推沙,,,,之後我地叫D男仔影相啦,,,之後佢地見我地冇得動,,就裝水淋我地,,,衰人....不過我地都成日攞D沙掉佢地,,,,

6點幾,,,,就去左沖身..換3 ,,之後就搭車走人,,哈,,,係巴士到琳用隻鞋黎打華呀!!!!XDDDDDDDDDDDDD

返到顯徑,,去左買ICE-CREAM食!!!!!!!