今日同怡,,,彤,,琳,,兒,,宇,,,華,,,賢去左沙灘---咖啡灣!!!!!
嘩,,去到車站,,,=口=''' 冇人....我最早到,,之後呀怡到左,...我地去左SEVEN!!! 之後搭46X轉48X 去到唔知邊到,,,,去左SEVEN買野食,,,買左好耐,,咁呀怡叫左宇請佢食杯面,,,咁我就叫左華請我食,,,甘大支同豆腐花...^^ THX!!!!!!!!
買完就搭小巴去咖啡灣喇.....嘩,,又冇得嘟八達通WOR,,,成$$13架!!!!好快就到左喇!!!去到換左33就搵左個地方攞低D野,,,就打波,,點知有人話呢到唔打得!>3<''去左有得打波果到攞低D野,,就打波,,我加呀怡對字,華,賢!!!!!兒...彤,,,琳就去左坐同埋影相!!!哈哈....佢地打緊好'好'呀...緊係佢地輸啦,,,,哈...不過成日食沙,,,,之後就食下野啦,,,,玩下水啦,,,
之後又玩,,,數字球,,,,閃避球,,,玩完又打返排球,,,,哈,,好搞笑呀,,,,華要成日執波呀..佢跑去執波果陣好搞笑....哈,,我同呀怡成日打左去第二邊,,要佢執,,,,哈哈!!!係咪好好人呢,,,跟住玩玩下,,,玩左攞個波掉人....嘐,,死人宇丫,,,掉到我好鬼死痛呀,,,,之後呢,佢想搶我個波果陣呢,,,,差D一字馬,,,之後有D唔知咩聲,,,哈,,,佢爆TIE...哈,,,,笑到我地個個都肚痛....哈,,,佢冇帶多條褲呀,,,,都冇帶多件3!!!!!抵佢死呀....^^ 之後佢玩玩下,,又爆多DTIE喇,,愈黎愈大個洞,,,
玩完之後,,,,宇同華請左我飲野,,^^ 哈,,宇佢喺到買褲(沙灘褲)!!!!佢揀左條紅色架!!!!!
之後我地喺到埋自己....埋完自己,,見佢地喺到挖洞,,就一齊挖,,,之後我地5個女仔就將自己D腳放哂落去個洞到,,之後推沙,,,,之後我地叫D男仔影相啦,,,之後佢地見我地冇得動,,就裝水淋我地,,,衰人....不過我地都成日攞D沙掉佢地,,,,
6點幾,,,,就去左沖身..換3 ,,之後就搭車走人,,哈,,,係巴士到琳用隻鞋黎打華呀!!!!XDDDDDDDDDDDDD
返到顯徑,,去左買ICE-CREAM食!!!!!!!
|