哈,,,琴日去左CAMP呀!!^^
今日先打返日記!!
琴日6點點起左身,,,7點出左門日....8點返到中心等,,,好快,,D人就到齊哂喇,,,咁就開車去珍寶碼頭喇,,,哈,,,雖然我一個女仔都唔識,,但好快就搵到個伴喇,...嘻嘻....喺珍寶碼頭搭D船去乘風航果隻船----賽馬會歡號!!!!第一個難關,,,爬過條梯上架歡號!!!其實都唔難架,,!!!架船可以望到海洋公園架,,^^
上左船,,,放低行李...就立即集隊,,,聽船長講野,,嘩,,佢講野勁快,,有時都聽唔到,,,,之後教練-BEN哥...哈,,佢比較搞笑D,,,成日講笑....哈哈!!!
聽完佢地講野同介紹人之後,,就攞D野落槍,,,我地女仔訓頭艙,,XD!!!佢地果仔,,,中艙係走廊黎架,,,我地拿拿林換左泳衣,,就上去集隊,,,頭先船長佢地講野果陣呢,,,架船已經行駛緊喇,,,好快到左西頁唔知咩咩灣!!!!好快就到行4個指令任務喇,,,,!!!
第一日---4個指令任務,,,空中飛人,,,坐快艇,,,BBQ,,,巡更,,,
第一個指令任務---採青
唉,,估唔到我地第4組係最早落水GE一組,,,我地要全組人落哂水,,,之後搵人攞果張纸仔,,,佑唔到我都有冇勇氣跳水呀,,,嘩,,D水好咸呀,,>3<''嘩,,,我地要搵人喺浮台到攞纸,,初頭個個都唔肯上去攞架,,,但之後就又幾個人上去,,,佢地跳呀跳,,又跌左落水,,終於呀星爺攞到喇,,,!!!
第二個指令任務---唔記得左個名(要每個人要踩住支竹,,,行出去下掂一下走人,,,支竹一半喺船到,,,一半喺空中,,,我地要坐住船gge竹,,,要令到一個人行到出去掂到張纸)
嘩,,,冇人肯做第一個掂張纸仔呀,,傾左好耐都冇人肯,,之後唔知邊個叫組長做第一個,,咁佢就做左第一個,,,我負債扶住d人,,咁我又唔驚咁,,,一早出左去掂張纸仔,,,好快我就掂完,,,只要你平衡得好,,同埋信任你地ge組員,,咁就好快完成喇!!!
第三個指令任務---獨木橋
嘩,,,果支竹會唔會好易斷架,,,><'' 歡號同埋快艇兩邊又搖黎搖去,,難...!!! 但唔知點解,,我地d女仔好有膽,,第一個過去,,,冇人扶架,,,咁我又好有勇氣咁做左第2個...嘩,,,好搖,,好再冇跌落水,,,嘩,,,個個人都過哂去d快艇到之後又要過返去船到,,,嘩,,,有個人喺另外一邊扶人,,,咁一個,,,兩個,,三個咁做仔鍊,,,等人易d過去,,,我好快就上到船到喇,...咁最後有得返幾個男仔啦,,咁到呀伯喇,,哈,,佢隻腳震到唔知點..笑死我地,,咁佢就黎跌落水果陣就過返快艇,,,點知扒左喺到,,一半喺水,一半喺艇,,,哈,,笑到我地肚痛呀,,xDDDDDD!
第四個指令任務---唔記得左喇,,,(係由一邊,,,上到支柱到,,,再去返對面)
第一個陳建均同埋呀伯,,,哈,,,呀伯上到去驚到騰騰震呀,,,哈,,最後換左我上去幫d組員過對面,,話咁快就過哂喇!!!!哈哈!!!咁我地好快就完成左喇!!!!
空中飛人:
嘩,,,唔敢呀,,,盪黎盪去,,>3<'' 但都有做到,,,呀,,仲未驚完呀,,,之後仲要飛多一次,,,今次仲要落埋水,,><''
坐快艇:
哈,,,ben哥帶我地去坐快艇,,,我地仲有得駕駛tim,,,好舒服呀,,,好涼呀,,,,嘩,,,d浪花好令呀!!!!嘩,,ben哥好衰呀,,,狂櫈我地呀!!!但超爽呀!!!好想坐多次呀!!!
BBQ:
坐快艇過去對面沙灘BBQ呀!!!一去到,...我地D女仔就幫手啦,,,D男仔就,.,=口=...喺到玩,,,>3<''佢地唔做野,,我地起好爐啦,,,好大個爐呀,,,但就比我地愈整愈細個,,,,咁D火又唔得,.當我B緊丸仔果陣,,死人陳建X潑D沙過黎WOR,,其他人D食物都有沙,,狂罵佢,,哈...呀星最爺好犀利呀,,,,D火愈吹愈大,,,多謝你呀...相反...陳XX狂吹D火,,,D野又整左落我D野食到WOR,,><''咁我地見星最爺咁犀利,,幫我地,,我地都有燒野食比佢....咁我都有比佢,,,仲比埋野飲佢(唔係成權)唉,,樣樣野食都有沙GE!!!><''但我地照食,,,因為燒唔到啦...又肚餓,,,唉,,燒燒下,,我冇心情燒喇,,.就唔B喇!!!!!就自己周圍行下,,,又推沙,,,將自己隻腳埋左佢,,,(諗起XXX) 之後又狂用樹枝寫野...唔話比你知寫咩,,哈哈哈!!!唉....果時咁黑,,,我做咩人地都睇唔到啦,,咁我又諗緊野,,忍唔住喊左出黎,,好再痛人見到!!!
巡更:
BBQ完左之後,,坐返快艇返船,,,沖身....之後又要集隊傾巡更ge野,..同埋抽時間,..咁我地果組就抽中3:00a.m-5:00am!!最慘係呢個時候呀,,>3<'' 咁我地就諗住訓下啦,,兩點幾就起身,,,咁佢地兩個就訓著左,,我就未,,,喺到聽mp3,,,,聽聽下,,,,又,,,,,喊,,,,,喊左成一個鐘..之後我諗,,咁樣唔得架,,,就唔聽mp3..訓覺喇,...點知就黎訓著果陣...有人尖叫....醒左,,.=口='' 佢地話見到飛蛾wor,,搵左miss黎捉,,,之後冇幾耐,,,佢地又尖叫,,,見到曱甴..=口='' 訓唔到,,就同人傾計,,,傾傾下,,,2點幾...上去集合,,,我地要每隔15分鐘就有一組人(32-3個人)巡!!!咁我地成組人喺果到冇野做,,咁呀戚sir,,,就講鬼故,,,唔恐架,,但講到我地好驚,,,嘩,,michel講,,仲衰....恐怖到你丫,,,,嘩,,,,咁d男仔唔想聽鬼故啦,,,就狂喺到吵住哂,,,之後講完鬼故之後,,佢地仲要話講黃色笑話,,=口=''黃雅恩冇講錯,,佢地班男仔真係好色!!!!!
第二日---游早水,,,棄船逃生,,,swim(好似有500米)
游早水:
個個人要圍住隻船黎游,,游到xxy話唔洗游就上船,,,嘩,,唔識游...我用蛙式,,有用手泡,,,我游左兩個圈,,佢就話停喇,,好野,,上得船喇!!!
棄船逃生:
驚驚驚...跳左3次...第一次係爬上走廊,,再落黎,,去門到,,咚一聲就跳落水,,,又要圍住隻船游,,到對面就上梯(今次係繩梯呀)第二次就再高d跳落去,,,驚到死死下,,咁果陣有個人扶住我啦,,我我就黎跳果陣,,我話你唔好推我,,,我自己跳咁,,佢話:我唔會推你架,,,驚,,,嘩,,,好彩游到,,上到船,,,果陣落緊雨,,,佢話今次要大家一起跳wor,,><''又落雨,,,滑死人,,但最後都有跳到,,,勁快上返船,,,好冷呀!>3<''
最後一個挑戰---由中間海游到沙灘,,,嘩,,果到最小500米呀!
點游呀!!我仲要唔識游!!全部人分開兩組,,,咁就一組有5個水泡,,咁就要再喺組入面分5組,,游到沙灘,,,嘩,,,一組有兩個人識游水,,兩個冇信心游,,兩個唔識游,,,但都要過對面沙灘!!!!嘩,,落左水之後,,,因為開頭,,,用力用哂好多,,之後冇力,,比人追過頭,,,到尾2,,,之後我地一起努力咁游呀游,,用盡力咁游,,游左好耐,,,先游到過對面沙灘,,,
待續>>>>>>
|