##blogname##
##date## ##weather##


##topic## ##mood##分類: ##category##
##content##


蕉蕉日記板子
係咪好想知道我d野呢,,,快d睇睇我日記la
(講笑姐...多謝光臨我的日記板子呀)
riki214
暱稱: 蕉蕉
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
倒楣!!!!!!!!!!!!!!!!...
前路在哪?
久違了的日記
2007-06-06
2006-12-05
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
brian xanga
cathree xanga
chingyuk xanga
crystal xanga
cyrus xanga
edmond xanga
heiman xanga
kaka xanga
LILI日記
miriam xanga
pinky xanga
syl xanga
tibg xanga
tung xanga
yammy xanga
zzzka xanga
始 日記
朗 日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 55
今日人氣: 24
累積人氣: 2135
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


乘風航,,好玩!!! 分類: 未分類

哈,,,琴日去左CAMP呀!!^^

今日先打返日記!!

琴日6點點起左身,,,7點出左門日....8點返到中心等,,,好快,,D人就到齊哂喇,,,咁就開車去珍寶碼頭喇,,,哈,,,雖然我一個女仔都唔識,,但好快就搵到個伴喇,...嘻嘻....喺珍寶碼頭搭D船去乘風航果隻船----賽馬會歡號!!!!第一個難關,,,爬過條梯上架歡號!!!其實都唔難架,,!!!架船可以望到海洋公園架,,^^

上左船,,,放低行李...就立即集隊,,,聽船長講野,,嘩,,佢講野勁快,,有時都聽唔到,,,,之後教練-BEN哥...哈,,佢比較搞笑D,,,成日講笑....哈哈!!!

聽完佢地講野同介紹人之後,,就攞D野落槍,,,我地女仔訓頭艙,,XD!!!佢地果仔,,,中艙係走廊黎架,,,我地拿拿林換左泳衣,,就上去集隊,,,頭先船長佢地講野果陣呢,,,架船已經行駛緊喇,,,好快到左西頁唔知咩咩灣!!!!好快就到行4個指令任務喇,,,,!!!

第一日---4個指令任務,,,空中飛人,,,坐快艇,,,BBQ,,,巡更,,,

第一個指令任務---採青

唉,,估唔到我地第4組係最早落水GE一組,,,我地要全組人落哂水,,,之後搵人攞果張纸仔,,,佑唔到我都有冇勇氣跳水呀,,,嘩,,D水好咸呀,,>3<''嘩,,,我地要搵人喺浮台到攞纸,,初頭個個都唔肯上去攞架,,,但之後就又幾個人上去,,,佢地跳呀跳,,又跌左落水,,終於呀星爺攞到喇,,,!!!

第二個指令任務---唔記得左個名(要每個人要踩住支竹,,,行出去下掂一下走人,,,支竹一半喺船到,,,一半喺空中,,,我地要坐住船gge竹,,,要令到一個人行到出去掂到張纸)

嘩,,,冇人肯做第一個掂張纸仔呀,,傾左好耐都冇人肯,,之後唔知邊個叫組長做第一個,,咁佢就做左第一個,,,我負債扶住d人,,咁我又唔驚咁,,,一早出左去掂張纸仔,,,好快我就掂完,,,只要你平衡得好,,同埋信任你地ge組員,,咁就好快完成喇!!!

第三個指令任務---獨木橋

嘩,,,果支竹會唔會好易斷架,,,><'' 歡號同埋快艇兩邊又搖黎搖去,,難...!!! 但唔知點解,,我地d女仔好有膽,,第一個過去,,,冇人扶架,,,咁我又好有勇氣咁做左第2個...嘩,,,好搖,,好再冇跌落水,,,嘩,,,個個人都過哂去d快艇到之後又要過返去船到,,,嘩,,,有個人喺另外一邊扶人,,,咁一個,,,兩個,,三個咁做仔鍊,,,等人易d過去,,,我好快就上到船到喇,...咁最後有得返幾個男仔啦,,咁到呀伯喇,,哈,,佢隻腳震到唔知點..笑死我地,,咁佢就黎跌落水果陣就過返快艇,,,點知扒左喺到,,一半喺水,一半喺艇,,,哈,,笑到我地肚痛呀,,xDDDDDD!

第四個指令任務---唔記得左喇,,,(係由一邊,,,上到支柱到,,,再去返對面)

第一個陳建均同埋呀伯,,,哈,,,呀伯上到去驚到騰騰震呀,,,哈,,最後換左我上去幫d組員過對面,,話咁快就過哂喇!!!!哈哈!!!咁我地好快就完成左喇!!!!

空中飛人:

嘩,,,唔敢呀,,,盪黎盪去,,>3<'' 但都有做到,,,呀,,仲未驚完呀,,,之後仲要飛多一次,,,今次仲要落埋水,,><''

坐快艇:

哈,,,ben哥帶我地去坐快艇,,,我地仲有得駕駛tim,,,好舒服呀,,,好涼呀,,,,嘩,,,d浪花好令呀!!!!嘩,,ben哥好衰呀,,,狂櫈我地呀!!!但超爽呀!!!好想坐多次呀!!!

BBQ:

坐快艇過去對面沙灘BBQ呀!!!一去到,...我地D女仔就幫手啦,,,D男仔就,.,=口=...喺到玩,,,>3<''佢地唔做野,,我地起好爐啦,,,好大個爐呀,,,但就比我地愈整愈細個,,,,咁D火又唔得,.當我B緊丸仔果陣,,死人陳建X潑D沙過黎WOR,,其他人D食物都有沙,,狂罵佢,,哈...呀星最爺好犀利呀,,,,D火愈吹愈大,,,多謝你呀...相反...陳XX狂吹D火,,,D野又整左落我D野食到WOR,,><''咁我地見星最爺咁犀利,,幫我地,,我地都有燒野食比佢....咁我都有比佢,,,仲比埋野飲佢(唔係成權)唉,,樣樣野食都有沙GE!!!><''但我地照食,,,因為燒唔到啦...又肚餓,,,唉,,燒燒下,,我冇心情燒喇,,.就唔B喇!!!!!就自己周圍行下,,,又推沙,,,將自己隻腳埋左佢,,,(諗起XXX) 之後又狂用樹枝寫野...唔話比你知寫咩,,哈哈哈!!!唉....果時咁黑,,,我做咩人地都睇唔到啦,,咁我又諗緊野,,忍唔住喊左出黎,,好再痛人見到!!!

巡更:

BBQ完左之後,,坐返快艇返船,,,沖身....之後又要集隊傾巡更ge野,..同埋抽時間,..咁我地果組就抽中3:00a.m-5:00am!!最慘係呢個時候呀,,>3<'' 咁我地就諗住訓下啦,,兩點幾就起身,,,咁佢地兩個就訓著左,,我就未,,,喺到聽mp3,,,,聽聽下,,,,又,,,,,喊,,,,,喊左成一個鐘..之後我諗,,咁樣唔得架,,,就唔聽mp3..訓覺喇,...點知就黎訓著果陣...有人尖叫....醒左,,.=口='' 佢地話見到飛蛾wor,,搵左miss黎捉,,,之後冇幾耐,,,佢地又尖叫,,,見到曱甴..=口='' 訓唔到,,就同人傾計,,,傾傾下,,,2點幾...上去集合,,,我地要每隔15分鐘就有一組人(32-3個人)巡!!!咁我地成組人喺果到冇野做,,咁呀戚sir,,,就講鬼故,,,唔恐架,,但講到我地好驚,,,嘩,,michel講,,仲衰....恐怖到你丫,,,,嘩,,,,咁d男仔唔想聽鬼故啦,,,就狂喺到吵住哂,,,之後講完鬼故之後,,佢地仲要話講黃色笑話,,=口=''黃雅恩冇講錯,,佢地班男仔真係好色!!!!!

第二日---游早水,,,棄船逃生,,,swim(好似有500米)

游早水:

個個人要圍住隻船黎游,,游到xxy話唔洗游就上船,,,嘩,,唔識游...我用蛙式,,有用手泡,,,我游左兩個圈,,佢就話停喇,,好野,,上得船喇!!!

棄船逃生:

驚驚驚...跳左3次...第一次係爬上走廊,,再落黎,,去門到,,咚一聲就跳落水,,,又要圍住隻船游,,到對面就上梯(今次係繩梯呀)第二次就再高d跳落去,,,驚到死死下,,咁果陣有個人扶住我啦,,我我就黎跳果陣,,我話你唔好推我,,,我自己跳咁,,佢話:我唔會推你架,,,驚,,,嘩,,,好彩游到,,上到船,,,果陣落緊雨,,,佢話今次要大家一起跳wor,,><''又落雨,,,滑死人,,但最後都有跳到,,,勁快上返船,,,好冷呀!>3<''

最後一個挑戰---由中間海游到沙灘,,,嘩,,果到最小500米呀!

點游呀!!我仲要唔識游!!全部人分開兩組,,,咁就一組有5個水泡,,咁就要再喺組入面分5組,,游到沙灘,,,嘩,,,一組有兩個人識游水,,兩個冇信心游,,兩個唔識游,,,但都要過對面沙灘!!!!嘩,,落左水之後,,,因為開頭,,,用力用哂好多,,之後冇力,,比人追過頭,,,到尾2,,,之後我地一起努力咁游呀游,,用盡力咁游,,游左好耐,,,先游到過對面沙灘,,,

待續>>>>>>