今日,,朝早呀怡打左比我,,10點,,,佢話本來返小學幫蔡SIR手架,,,點知蔡SIR岩岩訓醒左,,,咁呀怡黎左我屋企,,之後,,,下午,同左佢去MK!!!!嘩,,,,原來MK咁細架炸,,,但D路好難認呀,,,之後,,,行行行,,,食食食,,,哈,,!!!
之後,,,4:30就搭MTR...去打波呀,,,今日早到左呀,,,唉,,呀彤今日冇返到呀,,佢返大陸呀,,><'' 呀琳又冇返到呀,,,>3<'' 得我同呀怡兩個炸,,,今日個張SIR有事唔黎得,,,搵左個姓鍾ge miss黎教我地呀!!!呢個教練好d架,,,果個張sir教得冇咁好,,,
打打下波,,,見到海濱個教練呀,,,以為佢黎教波tim,,之後練完之後,,7點,.....本來走得架喇,,,,點知要同海濱個教練帶果隊女仔打波呀,,,><''唉,,,輸到好樣衰呀,,,最衰呀琳同呀彤唔喺到啦,,,唉,,,呀琳做龍門咁好,,,呀彤又打得勁WOR,,,唉,,,仲有呀,,,今次第一次同黃色3D人夾波炸,,,之前同佢地又唔熟WOR,,,之前同佢地敵對架MA,,唉,,
總之一句講哂呀,,,,我今日打得好差呀,,,唉,,,但今日差唔多個個都比教練話呀,,,唉,,,下次都係呢個MISS教咪好LOW,,,我同呀怡都覺得佢教得好呀,,,,><''
唉,,,今日遲左放呀,,,咁我地又遲左走,,咁返到去呢,,,又唔想返屋企住WOR,,,咁同呀怡喺下面行左好耐,,仲打左千秋TIM,,傾左好耐呀,,,
聽日同何SIR,,,呀怡,,,呀彤,,呀琳,,,呀兒,,,鍾X華,,,,死魚,,(可能仲有TIM) BBQ呀,,,
今日搞左幾耐先至搞好聽日要帶GE野同邊個帶呀,,,仲有約埋人呢,,,本來呀XXX又話唔去架,,但最後都去,,,
聽日要MORNING CALL,,,CALL人起身呀,,,仲要去買野TIM,,,好彩呀何SIR買野食姐,,,,
唉,,,今日11點幾先食晚飯呀,,,咁遲返,,,仲又野要搞,,,沖埋涼先食,,,第2次咁遲食晚飯喇,,!!!!
唉,,琴晚唔知點解訓唔著啦,,,跟住諗諗下野...喊左出黎呀,,,!!!>3<''
|