今朝遲左起身呀,,,><''
8:45出門口,,一到車站就有巴士喇,,,,搭80呀!!
好再都知點行去體育館,,,韋仔又唔係WOR,,,又話約左9點美林巴士總站等WOR,,,><''
哈,,去到,,好多人到左喇,,,
哈,,,同SNOOPY打波,,,唔小心BAD左一球,,中左佢,,佢就追住我黎BAD波喇,...HELP ME...><''
之後自由活動啦,,,,咁我就同李尹琪,,,SNOOPY,,,EDDIE打波,,,狂比EDDIE BAD 中,,><''
我都成日BAD中呀SNOOPY呀,,哈,,,人1好彩冇BAD返我炸,,,死人EDDIE,,追住我黎BAD,,,
BAD中我個頭,,,中肚,,><''
之後返到屋企,,睇左一陣書,,,睇到訓著左呀,,,
起左身,,,ON MSN,,,ON到5點..落左去同呀怡一齊,,,
佢今日好白痴呀!!!>3<''
|