今朝ON左一陣,,就OFF左,,,睇電視,,咩咩TWINS 呀!!!睇左一陣,,,又ON返,,,玩左一陣,,,又唔想玩,,,比左細佬玩,,,2點同左呀媽細佬去大圍,,睇電話,,,,唉,,,唔知點好,,,,唔知買邊部好呀,,,,,煩死人!!!(不過仲有人煩過我@!!)
最後去左M記食野,,,見到葉錦芳喺M記做野呀!!!
返到屋企,,訓左一個鐘,,,ON左MSN,,,,ON左冇耐,,呀始先ON..等左你好耐喇....>口<''