今日番學個陣好似平時咁啦
不過搭車個陣,, 一上車冇幾耐個司機就無啦啦問我地F.3定F.4...冇人答佢啦
之後都驚驚地 忽然諗起人口販賣個d場面:s
跟住去到學校話係閘口度落 不過廢事又收貴d就直接係直少少個空位落啦...
點知佢話咩唔得..... 超恐怖
佢地都話覺得佢有d問題....好恐怖又好慘:S 李敏話佢個頭無啦啦震震下
好彩我見唔到姐 唔係分分鐘驚死~~
CT落去聽講座 幾悶下 望cincin!!!
係呀~~陳芝平賠左把較剪比我-v- 之前整唔見左...好無奈 咁大把都可以整唔見ge==
P.E跑9 辛苦到嘔 英文勁遲上 訓唔著 數學....黎料!!
僚友無啦啦講完d數又派d 英文文字題 黎~仲話做哂先放得...
跟住話要做哂1-3條先走得 好多人都走左.. 我又唔識 淨係做左後面個2條加第1條
唔識問人啦 ***** <<詳情睇黎緊個份加密 密碼問我拎
之後大部份人走哂!! 個陣真係有d想喊 個個都咁勁 個個都識
點解係得我愚咁多?? 好彩李敏肯教 ******
不過都係唔識-v- ********* thx李敏 !
不過因為僚友趕食飯 唔識都放
thx cin肯得!!! 叫佢都唔走呀!!!:')感動中!!!!
跟住走啦 一路勁同cin講!!都係cincin最好!!
聽日佢番大陸...同邊個食?又比人話煩喇!!
同cin去左7仔 很好吃的說 好耐冇食過燒賣喇!!今日叫錯so食左
打破左n年唔食燒賣ge記錄!!
點知番到去先搭7-v-
去左3D 原來岩岩2D聚會呀!!!真係可惜咁遲番!!
都入左去幾陣 個陣計埋我地有11個人-v- 最衰wing同李敏佢地咁早走啦!!
好開心呀咁多2D!! 比某人(唔記得邊個-v-sor)話我出入自如!!
家政織野 希望冇教錯呀"小躍"啦~~
講下麵包
又cut片
明明好似有黑柳叫河內插嘴架嘛<<漫畫有唔記得動畫有冇-v-
又改河內同ビエ埃爾講個d野!!
柯南個part真係好好笑!! |