好早就出去,學游水..............識晒la,我就自己游唔理咪少,個教練就叫我同咪少p 過.佢垃圾= = ,我游到去.佢仲............................................,跟住我同大老叫阿sir 教轉身,好難,但係幾好玩∼∼∼學完自己仲玩左少少,就走la
去左食野,返到去,阿媽又要我出去阿叔到做工課,佢都on99 ,做工課抄咪得lo ,個個都係咁,佢傻傻地,好在做晒,有$100 ∼∼∼
今日,好早去左游水,學左2個鐘,跟住就去左食野la,食台灣野,我同咪仔叫左炸雞飯我就覺得幾好味,但咪仔,食左好少= =...........
食完返到屋企就換三,出去屎中心比答案 鄔冠雄 ,比左后我就去左置樂果間天龍剪髮,我覺得剪得好好又平$58 炸~~~~~
返到屋企上網睇野,跟住一位歌迷會朋友玩眼仔,佢比d泳兒簽名我睇,好似串緊我 = =,下之出fun 一定要羅簽名!!!~!~!!~!!!
去左阿肥屋企玩,冇咩野