早上8點起左身,去左大快活食`左少少野,之后答車去西貢,答多次車去海下灣,食lunch,借左一d潛水用具同一架二人同一人獨木舟,我同老豆用二人,出左去海中心,去左個冇咩人,海灘走左出去潛水.........冇咩野睇,d水唔係好清.......又去弟二個海灘lee 次好d 有d 魚仔 ...............間住玩左一會獨木舟就返左去,4,5點出返西貢 食野之后就走la ,返屋企
同佢地去左打波打左三個鍾, 熱死,返到屋企好快沖澡.......去左打機~~係MSN張德偉比左佢MSN 我一定有問題............完LA