今日,早上同老豆去左大快活食野,食完返到屋企,我就做工課,做完老豆比我打機,就同林中玩天使之戀,佢用個新仔24lv,同我去組人打野,果然同佢up快d,仲幫我加左好多血,但玩左兩個中,就唔玩得,老豆話去食野.....................................我都唔想去,但算la,食完返去sleep左一會兒就出左去學結他,冇咩教野,要左手快d,彈到手指好痛...........學完就出去屎中心,老豆買新機比我,最后買左6250,有d唔 中意,本來想買3250但老豆話又柒又垃圾....................= =
完la
|