唉唉唉!
又開學啦/_\
總覺得e個暑假過得好快.
算算算\3/
-_-之後戈個死人開業禮!
搞到我真係訓左 z Z Z
之後好無聊咁選戈D班長,班會主席
訓訓訓訓訓訓訓
我決定係班入面做個隱形人^0^v彩取不積極狀態
同埋希望同琳同班愉快!!