01/09                            開學啦a_a 
 

唉唉唉!

又開學啦/_\

總覺得e個暑假過得好快.

算算算\3/

-_-之後戈個死人開業禮!

搞到我真係訓左   z Z Z

之後好無聊咁選戈D班長,班會主席

訓訓訓訓訓訓訓

我決定係班入面做個隱形人^0^v彩取不積極狀態

同埋希望同琳同班愉快!!