10/08                            TH1S W3-3K; 
 

今個星期都吾錯^-^

星期五

同屋企人去左op

睇左好多好"可愛"既野

點解條金魚個肚可以咁大

仲有熊貓呀!!

不過無影相..

我睇到佢訓係度柯屎 

仲要係

想嘔~

之後去左玩過山車&跳樓機

th3n 8/8 CHUNGLOKYUNG 生日

之後同d fd同佢慶祝佢真係正;

收到好多禮物~

呀富送戈個最正

之後夜晚同d fd又同佢食晚飯

去左千色影貼子相;

7個人迫一個機 迫到喊

   個熊貓吾知整左幾奈呢佢