今個星期都吾錯^-^
星期五
同屋企人去左op
睇左好多好"可愛"既野
點解條金魚個肚可以咁大
仲有熊貓呀!!
不過無影相..
我睇到佢訓係度柯屎
仲要係綠色
想嘔~
之後去左玩過山車&跳樓機
th3n 8/8 CHUNGLOKYUNG 生日
之後同d fd同佢慶祝佢真係正;
收到好多禮物~
呀富送戈個最正
之後夜晚同d fd又同佢食晚飯
去左千色影貼子相;
7個人迫一個機 迫到喊
個熊貓吾知整左幾奈呢佢